نشریه خارجی، طارمی را «فن‌نیستلروی» و «زلاتان»جدید خواند

نشریه پرتغالی با تمجید ویژه از مهدی طارمی، وی را با فن‌نیستلروی و کریم بنزما مقایسه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این‌روزها بازار تمجید از «مهدی طارمی» مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در پرتغال داغ‌تر از همیشه است و گلزن پورتویی‌ها مورد ستایش اکثر کارشناسان و رسانه‌ها قرار می‌گیرد؛ خصوصاً اینکه وی موفق شد پس از کسب عناوین فردی، به‌همراه پورتو قهرمانی لیگ‌برتر پرتغال را نیز به کارنامه‌اش اضافه کند.‌

سایت «Breaking The Lines» با انتشار مطلبی نوشت: طارمی امروز همراه با امباپه، صلاح و بنزما، تنها بازیکنان شش لیگ‌برتر دنیا هستند که بیشتر از ۲۰ گل و ۱۰ پاس گل ثبت کرده‌اند. این مهاجم ایرانی که نخستین تجربه خود را در فوتبال اروپا تجربه می‌کرد، از همان ابتدا تأثیرش را گذاشت و برابر آوس موفق به هت‌تریک شد. وی هفته بعد توانست سه پنالتی برای تیمش بگیرد تا ریوآوه با نتیجه سه بر دو مقابل اسپورتینگ پیروز شود.

این مهاجم ایرانی، غریزه گلزنی زیرکانه‌ای مشابه رود فن‌نیستلروی، ادین ژکو، کریم بنزما یا زلاتان ابراهیموویچ دارد. طارمی از لحاظ تکنیکی و تمام‌کنندگی، توانایی فوق‌العاده‌ای دارد و بازی ترکیبی او اجازه نفوذ به عمق و کمک به بازیکنان با پاس‌های فوق‌العاده را می‌دهد.

طارمی از جهات بسیار، نقشی بین مهاجم شماره ۹ و ۱۰ را ایفا می‌کند. او همانند بنزما توانایی فضاسازی، ساختن موقعیت و گلزنی دارد و می‌تواند به سود تیمش برتری عددی ایجاد کند.

کد خبر 573525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.