اجرای ۴۵ پروژه در محله‌های منطقه ۸

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال گذشته در قالب بودجه‌ریزی مشارکتی ۴۵ پروژه در ۱۷ محله منطقه هشت با اعتبار لازم تعریف و اجرا شد، گفت: طبق بررسی‌های انجام شده، در سال ۱۴۰۱ دو محله بهرام‌آباد و شمس‌آباد به‌صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به شعار همگرایی و محله‌محوری در دوره ششم مدیریت شهری، در سال گذشته در قالب بودجه‌ریزی مشارکتی با نظر ساکنان محله‌های مختلف منطقه هشت، ۴۵ پروژه در ۱۷ محله با اعتبار لازم تعریف و اجرا شد که به نوعی با این رویکرد همزمان به مشکلات جزئی و کلی محله‌ها تا حدودی توجه شده است.

وی با بیان اینکه بین مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان در زمینه بودجه‌ریزی مشارکتی، منطقه هشت علاوه بر اینکه پرجمعیت‌ترین منطقه شهری محسوب می‌شود، بالاترین اعتبار را نیز هزینه کرده است، ادامه داد: با توجه به تاکید شهردار اصفهان مبنی بر توجه ویژه به دو محله در هر سال، طبق بررسی‌های متعدد بین محله‌های هفده‌گانه این منطقه، در سال ۱۴۰۱ دو محله بهرام‌آباد و شمس‌آباد به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با اشاره به بودجه در نظر گرفته شده برای پروژه‌های مشارکتی و محله‌محوری، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در محله بهرام‌آباد با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان و در محله شمس‌آباد با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در قالب ۱۶ پروژه تعریف شده است.

وی تصریح کرد: یکی از معضلات محله بهرام‌آباد که ساکنان آن سال‌ها است با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، مشکلات خیابان شهید چمران است که خیابان بنفشه و خانه اصفهان را به این محله متصل می‌کند؛ با توجه به وجود چنین مشکلاتی در خیابان شهید چمران محله بهرام‌آباد، بر آن شدیم در سال جاری با پیش‌بینی بودجه این خیابان را به صورت کامل آزادسازی کنیم.

باقری اضافه کرد: علاوه بر بودجه پیش‌بینی شده برای پروژه محله‌محور و مشارکتی محله شمس‌آباد، بودجه‌ای برای آزادسازی خیابان استاد شهریار و پروژه بزرگ باغ گله در نظر گرفتیم و امیدواریم در سال جاری بتوانیم کیفیت زندگی را در محله شمس‌آباد افزایش دهیم و در ادامه نیز با اجرای این‌گونه پروژه‌ها کیفیت زندگی در دیگر محلات منطقه هشت را نیز بالا ببریم.

کد خبر 573466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.