هدفون سونی WH-1000MX5 با پشتیباتی از دستیارهای صوتی معرفی خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هدفون سونی WH-1000XM5 احتمالا با عمر باتری ۳۰ساعته و پشتیبانی از دستیارهای صوتی معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌تازگی تصاویری از هدفون پرچم‌دار آینده سونی به نام WH-1000MX5 منتشر شده است که نشان می‌دهد این محصول جانشین مناسبی برای WH-1000XM4 خواهد بود. با توجه به اطلاعات ارائه شده بر بسته‌بندی این محصول، عمر باتری آن ۳۰ ساعت است، عمر باتری مدل XM4 کنونی نیز ۳۰ ساعت است.

عمر باتری WH-1000MX5 در حالت استفاده از کدک‌های صوتی کم‌مصرف‌تر مانند ACC به جای LDAC همچنان به ۳۰ ساعت می‌رسد. عمر این باتری هنگام گوش دادن به موسیقی با کدک SBC و با خاموش بودن بیشتر قابلیت‌های آن از جمله ANC به ۳۸ ساعت افزایش پیدا می‌کند. از دیگر قابلیت‌های محصول ذکر شده می‌توان به پشتیبانی از فرمت Reality Audio 360 و پشتیبانی از دستیارهای صوتی اشاره کرد.

درحال‌حاضر مشخص نیست که این هدفون چه زمانی به صورت رسمی معرفی خواهد شد و قیمت آن نیز هنوز مشخص نشده است. هدفون سونی WH-1000XM4 آگوست ۲۰۲۰ با قیمت ۳۴۹.۹۹ دلار عرضه شد. با توجه به فاش شدن بسته‌بندی نهایی هدفون مورد نظر، انتظار می‌رود که به زودی معرفی شود.

کد خبر 573453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.