لزوم توجه به مناطق و محلات کم‌برخوردار اراک

شهردار اراک گفت: خدمت به مناطق و محلات کم برخوردار شهر، اولویت فعالیت های شهرداری اراک است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا کریمی در مراسم افتتاحیه زمین چمن مصنوعی شهرک هجرت، اظهار کرد: افتتاح این زمین چمن مصنوعی در این منطقه از شهر برگ زرین دیگری از عملکرد شهرداری اراک است.

وی خاطر نشان کرد: خدمت به مناطق و محلات کم برخوردار شهر از جمله رویکرد و اولویت فعالیت‌های شهرداری اراک است که در این دوره نیز با جدیت بیشتری تقویت شده است.

کریمی تصریح کرد: مسئولین باید با خدمت بیشتر به مردم در مناطق محروم و کم برخوردار، این مناطق را به سطحی از توازن توسعه‌ای ارتقا دهند تا شاهد کاهش فاصله‌ها در طبقات اجتماع و مناطق شهر باشیم.

وی یادآور شد: انشاالله این روند مثبت را با قوت ادامه خواهیم داد و در حوزه‌های ورزش، فضای سبز، خدمات شهری و فرهنگی این مسیر را در راستای خدمت‌گذاری به شهروندان شریف کلان شهر اراک خواهیم پیمود چرا که این حق همه شهروندان است تا از خدمات و امکانات شهری به عدالت برخوردار شوند.

شهردار اراک با بیان اینکه مقرر گردیده پروژه‌های شهری که جهت خدمت به مردم تکمیل می‌شوند توسط خود مردم افتتاح شوند، افزود: این امکانات حق مردم منطقه است و شهروندان نیز باید مطالبه گر باشند تا مسئولین وقت بیشتری را جهت خدمتگذاری به آنان صرف کنند تا فاصله‌ای که بین مناطق برخوردار و کم برخوردار وجود دارد با فعالیت شبانه روزی کاهش یابد.

کریمی اضافه کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح پروژه‌های بیشتر خدماتی در سطح شهر اراک باشیم.

کد خبر 573430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.