مشکلات مجموعه‌های دانش بنیان در حوزه تولید و اقتصاد احصا شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال با مکاتباتی که با دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، بخش خصوصی و انجمن شرکت‌های دانش بنیان داشتیم؛ مسائل و مشکلات مجموعه‌های دانش بنیان در حوزه تولید و اقتصاد احصا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی خضری امروز _شنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اداری استان اصفهان با دستور کار توسعه اقتصاد دانش بنیان وبرنامه ریزی برای تحقق شعار سال که در سالن جلسات شهرک علمی و تحقیقاتی برگزار شد، اظهار کرد: پنجمین جلسه شورای اداری استان در سال جاری و نخستین جلسه شورای اداری با موضوع توسعه اقتصاد دانش بنیان و برنامه ریزی برای تحقق شعار سال تاکنون برگزار شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو جلسه شورای اداری در شهر اصفهان، سه جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان در برخوار، بویین میاندشت و منطقه جنوب شهرستان به صورت منطقه محور برگزار شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان اضافه کرد: این جلسه به دلیل اهمیت موضوع شعار سال و دستوری که مقام معظم رهبری فرمودند تحت عنوان برنامه ریزی برای تحقق شعار سال که تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین بوده تشکیل شده است.

خضری گفت: قرار شده است که در دوره مدیریت جدید استان شورای اداری به صورت کارآمد، عملیاتی، منطقه محور و موضوع محور تشکیل شود تا از ظرفیت نهاد اجرایی استان به نفع حل مسائل استفاده کنیم.

وی گفت: شورای اداری منطقه محور همزمان با سفرهای شهرستانی استاندار و مدیران به شهرستان‌ها برگزار و کارگروه‌های مختلف در این زمینه تشکیل شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: امروز نخستین جلسه موضوع محور در شورای اداری است که به بحث توسعه اقتصاد دانش بنیان و تحقق شعار سال اختصاص داده شده است؛ این در حالی است که شعار سال براساس منویات مقام معظم رهبری به عنوان رویکرد اساسی حرکت قوه مجریه و سایر قوا در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب شعار سال براساس نیازها و دغدغه‌های کشور و نظام توسط رهبر معظم انقلاب اعلام می‌شود و امسال هم طبق سنوات گذشته با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی به مسئله تولید با رویکرد دانش بنیان و اشتغال آفرینی تاکید شده است.

خضری افزود: از ابتدای سال با مکاتباتی که با دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، بخش خصوصی و انجمن شرکت‌های دانش بنیان داشتیم، مسائل ومشکلات مجموعه‌های دانش بنیان در حوزه تولید و اقتصاد احصا شد و چندین جلسه برگزار که آخرین جلسه با حضور نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار کردیم که مسائل خوبی در این حوزه تصمیم‌گیری شد.

کد خبر 573425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.