احداث سدبلطاق مطالبات  کشاورزان بویین میاندشت است

فرماندار بویین میاندشت با بیان اینکه اجرا شدن پروژه سد بلطاق مطالبه به حق کشاورزان شهرستان است، گفت: در روستاهای شهرستان آب کافی برای کشاورزی نیست و احداث سد بلطاق از مهاجرت به شهرها جلوگیری می‌کند.

رضاعلی معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ناحیه صنعتی داشکسن بویین میاندشت وضعیت مناسبی ندارد، اظهار کرد: احیا و توسعه ناحیه صنعتی داشکسن اشتغال پایدار جوانان شهرستان را فراهم می‌آورد.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار حوزه آب و فاضلاب شهرستان بویین میاندشت در سفر استاندار اصفهان به این شهرستان، گفت: کشاورزان در سفر استاندار اصفهان به بویین میاندشت رفع تداخلات اراضی را خواستار شدند.

فرماندار بویین میاندشت با بیان اینکه اجرا شدن پروژه سد بلطاق مطالبه مهم و به حق کشاورزان شهرستان است، گفت: در روستاهای شهرستان آب کافی برای کشاورزی نیست، احداث سد بلطاق از مهاجرت به شهرها جلوگیری می‌کند.

معصومی با بیان اینکه بازنگری طرح هادی روستاهای شهرستان در سفر استاندار اصفهان به بویین میاندشت مصوب شد، افزود: اجرای طرح‌های هادی موجب توسعه و آبادانی روستاهای شهرستان می‌شود.

وی گفت: اختصاص تسهیلات بانکی به کشاورزان برای خرید ادوات کشاورزی از جمله تراکتور و ایجاد کارگاه‌های خرد برای ساخت ادوات کشاورزی از مصوبات سفر استاندار اصفهان است.

فرماندار بویین میاندشت تصریح کرد: سال‌ها از شهر شدن بویین میاندشت می‌گذرد، اما محرومیت‌ها هنوز در بویین میاندشت باقی مانده است، امیدوارم برکات سفر استاندار اصفهان یک پله از محرومیت بویین میاندشت بکاهد.

معصومی گفت: ساخت یک واحد مسکن محرومین با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و بازدید میدانی از مناطق محروم شهرستان به منظور احصای مشکلات در روز سفر استاندار اصفهان به بویین میاندشت انجام شد.

کد خبر 573418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.