عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از آغاز طرح کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد آبادان تا اختصاص ۴۰ میلیارد ریال قیر رایگان به شهرداری مهاباد و جمع‌آوری ۵۰ تن زباله از کانال‌های اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آغاز طرح کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد در آبادان

حسین خلف دریس، سرپرست سازمان پسماند شهرداری آبادان با اشاره به کمک ارگان‌ها و شرکت‌ها برای اجرای طرح کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد گفت: زنده‌گیری و عقیم‌سازی سه هزار قلاده سگ ولگرد در آبادان آغاز شد.

تحقق شهر انسان محور با تکمیل گذر بلوار امام رضا (ع)

سیدعلی پورباقری، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی فاز دوم گذر بلوار امام رضا (ع) در راستای تحقق شهر انسان محور خبر داد و گفت: فاز دوم گذر بلوار امام رضا (ع) به متراژ ۷۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۳٠ میلیارد ریال در حال اجراست و شامل فضای پیاده روی، پلازای تفریحی، آب‌نما، پارکینگ برای ورزشکاران و پیست دوچرخه سواری است.

فاز نخست کمربندی شمالی اسلامشهر زیر بار ترافیکی می‌رود

محسن حمیدی، شهرداری اسلامشهر اعلام کرده که با توجه به تکمیل عملیات اجرایی پل احمدآباد مستوفی، فاز نخست از کمربندی شمالی این شهر طی روزهای آینده زیر بار تست ترافیکی می‌رود.

آب‌گرفتگی معابر، مشکل اصلی شهر قدس

سعید شهلی، شهردار شهر قدس گفت: در سال‌های گذشته با افزایش نامتوازن تراکم جمعیت، زیرساخت‌های شهری متناسب با جمعیت گسترش نیافته و یکی از نواقص نبود شبکه هدایت آب‌های سطحی توسعه‌یافته در شهر است که مشکلات زیادی از جمله آب گرفتگی هنگام بارندگی را ایجاد می‌کند.

اختصاص ۴۰ میلیارد ریال قیر رایگان به شهرداری مهاباد

بابک رستم پور، شهردار مهاباد گفت: امسال قیر رایگان به ارزش ۴۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی به این شهرداری اختصاص یافته است.

جمع‌آوری حدود ۵۰ تن زباله از کانال‌های اسلامشهر

طبق اعلام روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، حدود ۵۰ تُن زباله و نخاله ساختمانی از سطح کانال‌های منطقه شش این شهر جمع‌آوری شد.

بازدید ۶۰ هزار نفر از مکان‌های گردشگری نوش‌آباد

روح‌الله سالکیان، مدیر گردشگری شهرداری نوش‌آباد گفت: بناهای تاریخی این شهر میزبان ۶۰ هزار گردشگر در روز عید فطر و تعطیلات بعد از آن بود در حالی که در ۲۰ روز تعطیلات عید نوروز این رقم ۱۰۰ هزار نفر بود.

برگزاری جشن روز خوانسار

مهدی احمدی، شهردار خوانسار گفت: با پیگیری‌های فرماندار و همکاری امام جمعه و موافقت شورای تأمین مراسم جشن روز خوانسار اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

تنظیف و شست‌وشوی معابر اصلی زرند

محمدمهدی ضیاالدینی، معاون خدمات شهری شهرداری گفت: با توجه به وزش باد شدید و باران‌های رگباری بهاری در روزهای گذشته، شاهد تجمیع زباله در برخی نقاط از جمله کناره‌های جداول و آب‌روها در برخی معابر بودیم که واحد پرتلاش تنظیف حوزه خدمات شهری شهرداری نسبت به پاکسازی محل‌های احتمالی تجمیع این زباله‌ها در معابر اصلی و فرعی شهر و شهرک‌های تحت مدیریت شهرداری اقدام کرد.

کد خبر 573397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.