سامانه بلیط‌فروشی ذوب‌آهن و پرسپولیس بدون مشکل در ساعات اولیه/ظرفیت سکوی پرسپولیس تکمیل شد

سامانه بلیط‌فروشی الکترونیک دیدار ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران، آغاز شده و بلیط‌فروشی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز دوشنبه ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولادشهر به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت‌.

این دیدار پس از گذشت ۸۰۰ و چند روز با حضور تماشاگران در فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود و بر همین اساس بلیط‌فروشی الکترونیکی برای بازی فردا با معرفی سامانه تعیین‌شده امروز مشخص شده و کارش را از ساعاتی پیش آغاز کرده است.

سامانه http://www.zobahansport.ir هم‌اکنون جهت تهیه بلیط برای هواداران دو تیم قابل دسترسی است و طبق اعلام باشگاه ذوب‌آهن، تعداد ۴۵۰۰ بلیط برای هواداران ذوب‌آهن و ۵۰۰ بلیط نیز برای هواداران پرسپولیس وجود داشته و قابل خریداری است.

هم‌اکنون سکوی یک و دو برای هواداران میزبان، سکوی ۱۷ و ۱۸ نیز برای هواداران پرسپولیس در دسترس و هزینه هر قطعه بلیط نیز ۵۰ هزار تومان است.

تا به این لحظه در سکوی یک ۱۰۸۹ و سکوی دوم ۷۲۴ قطعه بلیط برای ذوب‌آهنی‌ها وجود دارد، در طرف مقابل در دو سکوی موجود برای پرسپولیسی‌ها فقط ۹ بلیت باقی‌مانده است، ظرفیت سکوی ۱۷ تکمیل شده و این تعداد بلیط باقی‌مانده مربوط به سکوی ۱۸ است.

گفتنی است از زمان آغاز به کار سامانه برای تهیه بلیط تا به این‌جا، هنوز مشکلی در سایت برای تهیه بلیط به‌وجود نیامده است و سامانه کارش را به خوبی و روان انجام می‌دهد. باید دید در ادامه هم این شرایط ادامه‌دار خواهد بود یا خیر.

در ادامه تصویری از نحوه خرید بلیط را تماشا خواهید کرد:

کد خبر 573333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.