سفیر ترکمنستان میهمان ویژه اختتامیه مسابقه بین‌المللی نقاشی اصفهان

دبیر اجرایی مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: سفیر ترکمنستان به همراه دستیاران و نماینده وزیر امور خارجه، مهمان ویژه اختتامیه مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان هستند.

زهرا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آیین اختتامیه مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان امروز ساعت ۱۸ در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان با حضور شهردار اصفهان در مقام رئیس جشنواره و مهمانان خارجی از کشور ترکمنستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نمایش ۱۰۰ اثر برتر نقاشی در قالب نمایشگاه فیزیکی و ۳۰۰ اثر برگزیده در قالب نمایشگاه مجازی، افزود: لینک نمایشگاه مجازی در سایت جشنواره و خانه کودک قرار داده می‌شود، همچنین اسامی برگزیدگان پس از اختتامیه از طریق فضای مجازی منتشر خواهد شد.

دبیر اجرایی مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان با بیان اینکه نتایج مسابقه طبق بیانیه هیئت داوران در چهار رده سنی به تفکیک اعلام خواهد شد، تصریح کرد: آیین اختتامیه مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان به صورت زنده از صفحه اینستاگرام جشنواره به نشانی iicpf و به زبان فارسی نیز از طریق صفحه اینستاگرام خانه کودک به نشانی esfkidshome پخش می‌شود و تمام علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده مشاهده کنند.

سفیر ترکمنستان مهمان ویژه اختتامیه مسابقه بین‌المللی نقاشی اصفهان

کد خبر 573331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.