پرداخت بدهی‌های شهرداری اولویت مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مهم‌ترین اولویت شورای ششم در سال جاری تمرکز بر موضوع تسویه بدهی بانک شهر است که در راستای تحقق آنها گام‌های بلندی برداشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر در تلاش هستند تا مشکلات شهری و بدهی سازمان‌ها رفع شود، تا شهروندان رضایت داشته باشند و سازمان‌ها به آسانی بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند و مشکلات کم شود. شورای شهر اسلامی قزوین در این زمینه اقداماتی را انجام داده است.

فرج‌الله فصیحی‌رامندی در این خصوص اظهار کرد: بدهی شهرداری به بانک شهر، همواره جزو دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر در گذشته و حال بوده که تا امروز به طور کامل برطرف نشده است و سودهای مرکب دریافتی از شهرداری، بخش عظیمی از نقدینگی را متوجه شهرداری قزوین می‌کند.

وی افزود: مهم‌ترین اولویت شورای ششم در سال جاری تمرکز بر دو موضوع تسویه بدهی بانک شهر و کاهش بار ترافیکی در هسته مرکزی شهر است که در راستای تحقق آنها گام‌های بلندی برداشته خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر تاکید کرد: سال گذشته مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای ششم قزوین، جلسات متعددی را با بانک شهر برای تسویه بدهی شهرداری برگزار کردند که به تفاهم نرسیدند و مقرر شد تا گروه کارشناسان و خبرگان بانکی به بررسی مجدد مطالبه اصل وام، سود و تأخیر در جرایم بپردازند.

وی تصریح کرد: بر اساس مذاکرات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نتیجه و استنباط این بود که بانک شهر از شهرداری، مطالبات بسیار زیاد و خارج از چیزی که مصوبات بانک مرکزی بوده، اعلام کرده است و این موضوع موجب افزایش بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر شده است.

فصیحی‌رامندی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا آخر اردیبهشت‌ماه بتوانیم میزان بدهی شهرداری به بانک شهر را که در حال حاضر ۱,۱۰۰ میلیارد تومان اعلام می‌شود به صورت دقیق محاسبه کنیم و بعد از جمع‌بندی برای تسویه اقدام کنیم. اگر میزان دقیق بدهی بانک شهر مشخص شود تنها با تهاتر پروژه ستاره پونک جواب‌گوی کل بدهی خواهیم بود و بخشی عمده‌ای از مشکلات مرتفع خواهد شد.‌

کد خبر 573326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.