گلایه ساکنان ششجوان از معابر خاکی+پاسخ مسئولان

آسفالت‌نشدن معابر محله ششجوان شهر بویین‌ومیاندشت، مشکلاتی را برای رفت‌وآمد شهروندان ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ۳۰ سال است که معابر محله ششجوان آسفالت نشده و نخستین مطالبه ساکنان این محله، آسفالت و جدول‌گذاری تمام معابر است. با اجرای پروژه فاضلاب شهری محله ششجوان و ترمیم نشدن ترانشه‌ها، شاهد گردوغبار و گل‌ولای هستیم که نفس‌ها را گرفته و آسایش شهروندان را سلب کرده است.

شروع زمستان روزهای سخت زندگی در این محله را با خود به همراه می‌آورد؛ کوچه‌های پر از گل‌ولای که پیرمردان، کودکان و دانش‌آموزان برای عبور از کوچه‌های آن باید تا زانو در گل فرو بروند.

عده‌ای از شهروندان محله ششجوان شهر بویین‌ومیاندشت در تماس با خبرگزاری ایمنا، نسبت به این شرایط انتقاد کرده‌اند و خواهان رسیدگی فوری مسئولان مربوطه هستند.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره ۰۳۱۳۳۵۴۴۱۱۲-۸ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

آب و فاضلاب مبالغ خسارت ناشی از ایجاد ترانشه را پرداخت نکرده است

سیداحمد عبداللهی، شهردار بویین‌ومیاندشت در خصوص مطالبه شهروندان محله ششجوان برای آسفالت کوچه و معابر اصلی، اظهار کرد: روستای ششجوان ۱۷ سال پیش به شهر بویین‌ومیاندشت الحاق شد. ششجوان جزو مناطق کمتر توسعه‌یافته شهر بوده و با وجود ۹۰۰ نفر سکنه از خدمات کمتری در بخش آسفالت بهره‌مند شده است.

وی افزود: سال ۹۷ و به دنبال اجرای پروژه فاضلاب شهری در شهر بویین‌ومیاندشت این محله نیز از این خدمت بزرگ بهره‌مند شد. اجرای این پروژه تخریب معابر اصلی را در پی داشت و به زیرساخت‌های اصلی از جمله آسفالت خسارت شدیدی وارد شد.

شهردار بویین‌ومیاندشت خاطرنشان کرد: دو سال است که آب و فاضلاب مبالغ خسارت ناشی از ایجاد ترانشه را به شهرداری پرداخت نکرده است تا ترمیم ترانشه انجام شود.

عبدالهی تصریح کرد: ترمیم ترانشه در این محل نیازمند ۵۰۰ تن قیر به ارزش حدود پنج میلیارد تومان است که در توان بودجه شهرداری نیست؛ بنابراین اگر معاونت عمرانی استانداری مازاد بر سهمیه ۵۰۰ تن، قیر رایگان تخصیص دهد، می‌توانیم ظرف مدت یک ماه سفره گل‌ولای خیابان‌های محله ششجوان را با اجرای آسفالت جمع کنیم.

کد خبر 573289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.