تحقق ۹۶ درصدی بودجه سال گذشته قم

رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: کمیسیون برنامه‌ و بودجه در بین کمیسیون‌های شورای شهر قم بیشترین جلسات کارشناسی در خصوص بودجه را داشته است، اقدامات در راستای تحقق ۹۶ درصدی بودجه سال گذشته شهرداری انجام شده است.

حسین صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بررسی میزان تحقق بودجه ۱۴۰۱ شهرداری قم در مقاطع چهار، شش و ۹ ماهه، اظهار کرد: در راستای تحقق بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری قم، پایش، ارزیابی و بررسی عملکرد در این مقاطع انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: اقدامات نظارتی کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم برای پایش، ارزیابی و بررسی عملکرد به‌واسطه بحث نظارتی شورای اسلامی شهر در این مقاطع وجود داشته است که میزان وصولی در عرصه‌های مختلف به‌صورت مقطعی ارزیابی می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: قطعاً بررسی مشکلات در مقاطع چهار، شش و ۹ ماهه قم در دستور کار است و تذکرات لازم به زیرمجموعه‌های مربوطه ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بودجه شهرداری قم در سال گذشته در بیش از ۴۰ روز در شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت، گفت: بودجه ۱۴ سازمان تابع شهرداری نیز به‌صورت موردی بررسی شد تا در نهایت بودجه سال ۱۴۰۱ مصوب شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: کمیسیون برنامه و بودجه در بین کمیسیون‌های شورای شهر قم بیشترین جلسات کارشناسی در خصوص بودجه را داشته و از کمیسیون‌های با حجم کاری بالا بوده است و این امر نیز به دلیل ماهیت کار این کمیسیون است، اقدامات در راستای تحقق ۹۶ درصدی بودجه سال گذشته شهرداری انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: اصلاحیه و متمم بودجه، تعیین تعرفه عوارض و بودجه سال جاری شهرداری قم از جمله مهم‌ترین مباحثی بوده که طی سال گذشته در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 573262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.