دارندگان مولدهای برق در تهران، سوخت می‌گیرند

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: براساس توافق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، تخصیص سوخت مصرفی به مشترکان تهرانی که بخشی از مصرف برق خود را با استفاده از مولدهای برق تامین کنند، تسهیل خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، با هدف اجرای طرح‌های مدیریت بار شبکه توزیع برق شهر تهران، طی توافق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و اداره کل صنعت و معدن استان تهران، مقرر شد تخصیص سهمیه سوخت مصرفی به مشترکان برق دارای مولد در تهران، تسهیل و تسریع شود.

«رامین پوریا» در این باره گفت: یکی از مؤثرترین طرح‌های کاهش بار شبکه برق در ساعت اوج مصرف، ورود مولدهای برق به مدار مصرف توسط مشترکان بزرگ به‌ویژه اداره‌ها و صنایع است؛ بنابراین مقرر شده است در سال‌جاری با جلب همکاری مشترکان، از مزایای اجرای این طرح در مدیریت بار شبکه برق استفاده شود.

وی افزود: از مهرماه سال گذشته با تلاش نمایندگان و کارشناسان حوزه ستادی و مناطق ۲۲گانه برق پایتخت، بیش از هزار مشترک بزرگ برق، با امضای تفاهم‌نامه، آمادگی خود را برای همکاری در کاهش بار شبکه برق شهر تهران در سال‌جاری اعلام کرده‌اند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خاطرنشان کرد: علاوه بر مزایای تعیین شده برای مشترکان مشمول، طی نشست مشترک با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران و اداره کل صنعت و معدن استان تهران مقرر شده است، سهمیه سوخت مصرفی نیز به این دسته از مشترکان، تخصیص داده شود.

پوریا ابراز امیدواری کرد: با تدابیر در نظر گرفته شده و با همراهی و همکاری مشترکان و شهروندان تهرانی، تابستان ۱۴۰۱، بدون بروز مشکل در تأمین برق سپری شود.

کد خبر 573242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.