اردیبهشتِ مقاومت

کاربران توئیتر، هم‌زمان با سالروز شهادت ۱۳ رزمنده سپاه کربلای مازندران در خان‌طومان، یاد پرستوهای عاشقی را که غریبانه پر کشیدند، گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ۱۳ رزمنده سپاه کربلای مازندران در خان‌طومان سوریه به شهادت رسیدند، این خبری بود که اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ به سرعت در فضای مجازی و حقیقی دست به دست شد و هیچ‌گاه از ذهن مازندرانی‌ها نخواهد رفت.

حبیب‌الله (بهمن) قنبری، رحیم کابلی، رضا حاجی‌زاده، حسن رجایی‌فر، سیدرضا طاهر، سیدجواد اسدی، سعید کمالی، محمود رادمهر، علیرضا بریری، علی عابدینی، حسین مشتاقی، علی جمشیدی و محمد بلباسی، نام ۱۳ پرستوی عاشقی است که در کشور سوریه به شهادت رسیدند.

شهدایی که با سوءاستفاده تکفیری‌ها از فرصت ایجاد شده از آتش‌بس کوتاه در غربت آسمانی شدند و به گفته رهبر انقلاب این شهادت در غربت امتیاز بزرگی است که در پیشگاه خدای متعال فراموش نمی‌شود.

شهدای مدافع‌حرم، مردان بزرگ تاریخ هستند، تاریخی که خود شاهدی عادل بر حقانیت شهادت آن‌ها است، اما مردان بزرگ دیار علویان سرزمین سرسبز مازندران، پیش‌قراول جبهه مقاومت شدند و در قالب لشکر سرافراز ۲۵ کربلا ضربه‌های سنگین و مهلکی را به بدنه تکفیری‌ها وارد کردند.

خان‌طومان، انگار دوباره کربلای چهار و شهادت مظلومانه سربازان و مدافعان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس و اکنون با گذشت بیش از ۳۰ سال، باز هم رشادت و شهادت مظلومانه خان‌طومانی‌های مازندرانی را به یادمان می‌آورد.

کاربران توئیتر هم‌زمان با سالروز شهادت این مدافعان‌حرم که با همان دلدادگی رزمندگان دفاع‌مقدس برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) روانه دیار جانان شدند، حماسه کربلایی آنان را گرامی داشتند.

کاربری به نامMS.Bahar نوشت: «آسمونی شدن بال می‌خواد و نه پر. دلی می‌خواد به وسعت خود آسمون، مردان آسمونی بال پرواز نداشتن، تنها به ندای دلشون لبیک گفتن و پریدن.»

اردیبهشتِ مقاومت

زینب صیادی هم نوشت: «کسانی که از عزیزترین سرمایشون یعنی جونشون برا مردمشون گذشتن و لحظه جون دادن براشون مهم نبود اون مردم چه اعتقاد و مذهبی دارن، اینا حتماً تو توسلاتی که بهشون میشه سنگ تموم میزارن.»

اردیبهشتِ مقاومت

کاربری به نام کوچر با اشاره به نام سردار شهیدحاج‌رحیم کابلی، تنها شهید خان‌طومان که هنوز پیکرش به کشور بازنگشته است، نوشت: «مثل باران بهاری که نمی‌گوید کی / بی‌خبر در بزن و سرزده از راه برس

اردیبهشتِ مقاومت

محسین رایجی نیز با گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم علیرضا بربری نوشت: «خداحافظ ای عصای پیری مادر....»

اردیبهشتِ مقاومت

مجید بامری هم با اشاره به فعالیت‌های جهادی شهید مدافع‌حرم علی جمشیدی در بلوچستان، نوشت: «از بلوچستان تا خان‌طومان؛ شهید مدافع حرم علی جمشیدی از نور مازندران که قبل از اعزام به سوریه، چند باری برای خدمت به محرومان، به هودیان دلگان سیستان و بلوچستان اومده بود. شادی روحش صلوات»

اردیبهشتِ مقاومت

کد خبر 573236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.