تجلیل از کارگران و معلمان نمونه منطقه ۱۳

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در آیینی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و هفته گرامیداشت مقام معلم از نیروهای مختلف امور شهری، فضای سبز و خدماتی و معلمان نمونه این منطقه تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد کشانی در حاشیه تجلیل از کارگران و معلمان نمونه منطقه ۱۳، با بیان اینکه کارگران از پاکدست‌ترین افراد جامعه هستند، اظهار کرد: این قشر در جامعه برای به‌دست آوردن معیشت و رفع امورات زندگی بسیار تلاش می‌کنند که باید همواره آنها را تکریم کرد.

وی با تجلیل و قدردانی از پاکبانی که در حادثه تصادف دچار سانحه شده بود، تصریح کرد: همه شهروندان باید در هنگام رانندگی مراقب باشند تا آسیبی به خدمتگزاران شهر وارد نشود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: ۲۷۰ نیروی خدوم در بخش خدمات شهری فعال هستند که برای نظافت و سلامت این منطقه تلاش می‌کنند.

وی از مسئولان امور شهری، نیروهای فضای سبز، زیباسازی، تعمیرات و نگهداری و کنترل نظارت که در طول سال برای ارائه خدمت به شهروندان تلاش می‌کنند، قدردانی و به طور نمادین از ۱۵ نیروی خدماتی و پاکبان تجلیل کرد.

کشانی در آیینی دیگر به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم به همراه معاونان و مسئولان منطقه با حضور در منزل استاد آیت‌الله رحیمیان از این شخصیت شهیر به پاس تلاش‌هایش در عرصه علم و دانش، قدردانی کرد و گفت: آیت‌الله حاج شیخ یدالله رحیمیان دستجردی از چهره‌های ماندگار تبلیغی استان اصفهان و یکی از مفاخر این منطقه است.

وی افزود: وجود چنین شخصیت‌هایی در منطقه ۱۳ مایه مباهات است و همواره باید آنها را تکریم کرد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با حضور در دبستان پسرانه سردار دل‌ها و دبستان نجم الثاقب از معلمان و دبیران و کادر آموزشی این مجموعه‌ها تجلیل کرد و گفت: معلم چراغ راهی است که فروزان و درخشان است.

وی تاکید کرد: تجلیل از معلمان و تکریم آنها باید سرلوحه برنامه‌های شهری قرار گیرد، زیرا آنها در تعلیم و تربیت انسان‌هایی شریف و خدمتگزار در جامعه نقش بسزایی دارند.

کد خبر 573187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.