پس از پیکان، شهداب هم دست به‌کار شد/ملی‌پوش کانادایی به شهداب پیوست

تیم والیبال مقاومت‌شهداب یزد «جان گوردون‌پرین» دریافت‌کننده قدرتی تیم‌ملی کانادا را به‌ خدمت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های والیبال پیکان تهران و شهداب یزد، نماینده‌های ایران در این دوره از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا هستند. جام باشگاه‌های آسیا از بیست و چهارم اردیبهشت‌ماه در تهران آغاز می‌شود، پیکان به‌عنوان میزبان و مقاومت شهداب یزد به‌عنوان قهرمان لیگ‌برتر والیبال در این مسابقات حضور دارند.

هر دو تیم برای حضور پر قدرت در مسابقات آسیایی، حسابی برنامه‌ریزی کرده‌اند و به‌دنبال جذب ستاره‌های ایران و جهان هستند.

پیکانی‌ها با جذب نفراتی همچون سیدمحمد موسوی، سعید معروف، اروین انگاپت و نیمیر عبدالعزیز تا دندان مسلح شده‌اند؛ اما حالا از گوشه و کنار خبر می‌رسید که یزدی‌ها هم دست به کار شده‌اند تا از قافله عقب نمانند.

با اعلام باشگاه والیبال شهداب یزد، جان گوردون‌پرین دریافت‌کننده قدرتی تیم‌ملی والیبال کانادا و باشگاه «لوکوموتیو روسیه» با عقد قراردادی رسمی برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به عضویت تیم والیبال شهداب یزد درآمد.

پس از پیکان، شهداب هم دست به‌کار شد/ملی‌پوش کانادایی به شهداب پیوست

همچنین گفته می‌شود یزدی‌ها با دو فوق ستاره کوبایی‌الاصل والیبال جهان به نام‌های روبرتلندی سیمون و ویلفردو لئون وارد مذاکره شده اند. این دو بازیکن هم اکنون با تیم‌های باشگاهی خود یعنی پروجا (لئون) و لوبه (سیمون) در فینال لیگ ایتالیا حضور دارند و باید دید که آیا شرایط حضور آن‌ها در ترکیب تیم والیبال شهداب یزد فراهم می‌شود.

کد خبر 573184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.