ارائه بیش از پنج هزار جلد کتاب در نمایشگاه «رویش»

رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان از برپایی نمایشگاه کتب خریداری شده از سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی تهران با عنوان «رویش» خبر داد.

به گزارش ایمنا، مرضیه اربابان با اشاره به رویداد «رویش» اظهار کرد: نمایشگاه کتب خریداری شده از سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با عنوان رویش، از پنجم تیرماه در کتابخانه مرکزی برپا شده است و تا دهم تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: این کتب با هدف قرار گرفتن در کتابخانه‌های شهر و استفاده عموم در عناوین متنوع و مورد نیاز مخاطبان مختلف تهیه شده است.

رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان با بیان اینکه کتب خریداری شده، جدیدترین کتاب‌های نشر یافته در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ هستند، گفت: این کتاب‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله کودک و نوجوان، ادبیات، حقوق، علوم محض و کاربردی، داستان، تاریخ، جغرافیا و ورزش هستند که براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته از کتابخانه‌ها و مخاطبان انتخاب شده و مطابق ذائقه و نیاز شهروندان تهیه شده است.

اربابان ادامه داد: در این رابطه ۵۰۸۵ جلد کتاب در ۱۹۷۶ عنوان تهیه و خریداری شده که در نمایشگاه رویش مورد بازدید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۸ برپا است که متخصصان، دانشجویان و عموم مردم می‌توانند این کتاب‌ها را از نزدیک مشاهده کرده و با پایان نمایشگاه‌، کتاب‌های مورد نظر خود را از کتابخانه‌های شهر امانت بگیرند.

کد خبر 573181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.