۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
وزیر امور خارجه به مجلس می‌رود

حسین امیرعبداللهیان برای پاسخ به سؤالات دو تن از نمایندگان در صحن علنی مجلس حاضر می‌شود.

به گزارش ایمنا، مجلس شورای اسلامی در هفته آینده سه نشست علنی برگزار خواهد کرد که امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه مجلس در نشست روز سه‌شنبه (۲۰ اردیبهشت) برای پاسخگوی به سوالات دو تن از نمایندگان حضور خواهد یافت.

قرار است در نشست روز سه‌شنبه پارلمان، وزیر امور خارجه به سوالات جلال محمودزاده نماینده مهاباد و حبیب‌اله دهمرده نماینده زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون پاسخ دهد.

بررسی و استماع گزارش کمیسیون شوراها در مورد طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی _ تخصصی، و طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها از دیگر دستور کار هفته آینده نمایندگان مجلس در نشست‌های علنی خود خواهد بود.

کمیسیون اقتصادی مجلس هم در مورد طرح تبیین وضعیت شاخص‌های اقتصادی در پایان هر دولت و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه اصلاح قانون نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست‌های علنی هفته آینده به وکلای ملت گزارش خواهند داد.

نمایندگان همچنین گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش و گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه اصلاح قانون به‌کارگیری سلاح توسط مأمورین نیروهای مسلح در موارد ضروری را استماع خواهند کرد.

منبع: فارس
کد خبر 573153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.