مسدود شدن معبر یا آب افتادگی در بارش‌های اخیر نداشتیم

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه در بارندگی‌های اخیر غافلگیر نشده‌ایم بلکه بارش‌ها بیشتر از ظرفیت کانال‌ها وجوی‌ها بوده است، گفت: در بارش‌های چند روز گذشته شاهد مسدود شدن معبر یا آب افتادگی نبوده‌ایم.

محسن رهنمایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی تعداد ۲۳۰ نفر نیروهای ستادی در سطح مدیران و همکاران حوزه معاونت خدمات شهری، شهرداران، معاونان و رؤسای ادارات خدمات شهری مناطق در کنار سایر نیروها به همراه ۷۹ دستگاه تانکر سازمان مپ، سازمان عمران و بخش خصوصی، ۱۴ دستگاه پمپ خودمکش، ۷۵ دستگاه کامیون، کامیونت، ۱۰۵ دستگاه موتور پمپ سبک، هفت هزار عدد کیسه شن، ۹ دستگاه لودر و سایر تجهیزات برای مقابله با آبگرفتگی‌های احتمالی امروز و روزهای گذشته به حالت آماده‌باش بوده و هستند.

وی با بیان این‌که ما در مقابل بارش باران غافلگیر نشده‌ایم، تصریح کرد: به دلیل تغییرات اقلیمی در دنیا و کشورمان بارش‌ها بیشتر از حجم جوی‌ها وکانال‌ها هستند، همیشه با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بربارش باران، نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی به حال آماده‌باش در می‌آیند و خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد، تصریح کرد: خوشبختانه در چند روز که شاهد بارش‌های رگباری و شدید بودیم در هیچ منطقه‌ای شاهد مسدود شدن معبر و آب افتادگی نبودیم و تنها به دلیل شدت باران کانال‌ها و جوی‌ها ظرفیت نداشتند اما مشکل ظرف ۱۰ تا ۲۰ دقیقه رفع شده است.

رهنمایی ادامه داد: مکان‌هایی هم که به‌صورت محدود در این روزها دچار آبگرفتگی شدند از سوی همکاران ما در معاونت عمران شناسایی و نسبت به اصلاح آنها اقدام خواهد شد.

کد خبر 573144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.