ذوب آهن ۹ _ ملی پوشان شهرکرد صفر/ پیروزی پر گل شاگردان شهبازی در فولادشهر

تیم فوتبال زنان ذوب آهن و ملی پوشان شهرکرد در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال زنان مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه _شانزدهم اردیبهشت ماه_ تیم فوتبال زنان ذوب آهن و ملی پوشان شهرکرد در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال زنان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه فولاد شهر رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و ملی پوشان شهر کرد

ترکیب ذوب آهن: مینا داوودی، رقیه شهبازی، فاطمه اردستانی، فاطمه مردانی، نرگس زهری، مرضیه فیضی، سمیه خرمی، زهرا موسی زاده، الهام فرهمند، مریم محمد حسینی و زهرا عظیمی.

سرمربی: سمیه شهبازی

ترکیب ملی پوشان شهرکرد: الهه نظری سامانی، بهاره علیمردانی، نیلوفر کلاه کج، فاطمه حیدری گوجانی، معصومه توکلی، یاسمن قائدی، پریسا محمدی، مریم آیتی، فاطمه پیرحاجی، زهره فتح‌اللهی و زهرا فتح‌اللهی.

سرمربی: مریم احمدی

کارت زرد:

ذوب آهن: مریم محمد حسینی (دقیقه ۳۴)

کارت قرمز: _

شرح بازی: ذوبی ها از دقیقه اول بازی توپ و میدان را در اختیار دارند، شهبازی در ترکیب تیم خود تغییراتی را به وجود آورده است. موقعیت سازی گاندو ها راهی به دروازه ندارد. ملی پوشان شهر کرد یک تعویض اجباری داشت، خرمی در دقیقه ۱۷ ذوب آهن را پیش انداخت. ملی پوشان شهر کرد عملکرد ضعیفی دارد، ذوب آهن از موقعیت‌های خود استفاده کرده است و چهار گل به ثمر رسانده. خرمی و مردانی تا اینجای بازی هرکدام دو گل برای ذوب آهن زده‌اند، گاندو ها به دنبال ایجاد اختلاف گل بیشتر هستند و حتی برای گل‌هایی که می‌زنند خوشحالی نمی‌کنند. دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفته شد که در نهایت این نیمه با نتیجه چهار بر صفر به سود ذوب آهن تمام شد.

نیمه دوم: در این نیمه بازهم توپ و میدان در اختیار ذوب آهن است، گاندو ها شوت از راه دور را امتحان می‌کنند. در دقیقه ۷۴ گل پنجم سبزپوشان به ثمر رسید. دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفته شد که در نهایت ذوب آهن با نتیجه پر گل ۹ بر صفر پیروز شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۵: ضربه بازیکن ذوب آهن با اختلاف کم از کنار دروازه ملی پوشان کردستان به بیرون رفت.

دقیقه ۵۰: ضربه ارسالی بازیکن ذوب آهن با ضربه سر دیگر بازیکن این تیم همراه بود که با اختلاف کم از کنار دروازه ملی پوشان کردستان به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۱۷ (ذوب آهن): سمیه خرمی با یک شوت دقیق دروازه ملی پوشان شهر کرد را باز کرد.

دقیقه ۱۹( ذوب آهن): الهام فرهمند یک پاس در عمق برای فاطمه مردانی فرستاد که این بازیکن در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار گرفت و گل دوم را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۳( ذوب آهن): بازیکنان ذوب آهن روی اشتباه بازیکنان ملی پوشان شهرکرد توپ ربایی انجام دادند و توپ را روی دروازه حریف ارسال کردند که مردانی با یک شوت گل دوم خود را وارد دروازه ملی پوشان شهرکرد کرد.

دقیقه ۳۶( ذوب آهن): سمیه خرمی با یک ضربه دقیق گل چهارم ذوب آهن را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۴( ذوب آهن): ضربه از راه دور خرمی وارد دروازه ملی پوشان شهر کرد شد.

دقیقه ۷۸( ذوب آهن): خرمی با یک شوت دقیق گلی دیگر به ثمر رساند.

دقیقه ۸۰( ذوب آهن): خرمی از نقطه کرنر گلی به ثمر رساند.

دقیقه ۸۱( ذوب آهن): ذوبی ها با یک کار تیمی به محوطه جریمه ذوب آهن رسیدند که توپی از سمت راست فرستاده شد و دشتیان پور ضربه خود را وارد دروازه حریف کرد.

دقیقه ۸۳( ذوب آهن): مرشدی از پشت محوطه جریمه شوتی زد که وارد دروازه شهر کرد شد.

کد خبر 573134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.