۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
اصلاح جدول‌گذاری معابر منطقه ۲ اراک

شهردار منطقه دو اراک از اصلاح جدول‌گذاری معابر در سطح این منطقه خبر داد و گفت: تعمیر پل فلزی مقابل بیمارستان گردو و ورودی کمربندی نیز انجام شده است.

مجتبی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای اصلاح جدول‌گذاری معابر در سطح منطقه، اظهار کرد: طی هفته اخیر جدول‌گذاری و بتن‌ ‌ریزی راهروهای فضای سبز خیابان میرزای‌شیرازی ابتدای کوچه سلیمان بر اساس اولویت‌بندی اجرا شد.

وی افزود: اصلاح معابر و تسهیل رفت و آمد تعمیر و جوشکاری پل‌های عرضی خیابان شهدای گمنام، همچنین تعمیر پل فلزی مقابل بیمارستان گردو، ورودی کمربندی نیز انجام شده است.

شهردار منطقه دو اراک، اجرای لکه‌گیری و روکش آسفالت بر اساس نیاز و درخواست‌های مردمی را از دیگر اقدامات شهرداری دانست و گفت: روکش آسفالت ملک‌های عقب‌نشینی شده در کوچه گیاه چی واقع در خیابان جنت، کوچه نسترن در خیابان ستارخان، کوچه فریدی در خیابان شهید رجایی و ۵۰ تن آسفالت در کوچه بازجو صورت گرفت، همچنین کوچه دانش‌سرا و پیاده‌روی فاز یک شهرک بهشتی مقابل جنگل پردیس انجام شد.

وی با اشاره به همکاری سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، کاشت گل فصلی در منطقه را از اهم فعالیت‌های اخیر منطقه دو شهرداری برشمرد و افزود: کاشت گل‌های اطلسی در میدان شهدا، هرس ترون‌های بلوار جهاد و خیابان شهید رجایی، علف‌زنی حاشیه ورزشگاه ۱۳ آبان در شهرک بهشتی، جنگل پردیس، بلوار جهاد، پارک الغدیر حاشیه پل جهان‌پناه، میدان ولی‌عصر، ابتدای زیرگذر جهاد، حاشیه خیابان ۵۵ متری و همچنین خشک‌بری و قطع درختان خشک در خیابان سوم شعبان و شهدای شبان و شهرک گردو انجام شده است.

کد خبر 573125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.