جنگ جهانی اقتصادی در حال وقوع است

نماینده روسیه در سازمان ملل با متهم کردن کشورهای غربی به رد همه پیشنهادهای روسیه در خصوص نگرانی ها از گسترش پیمان آتلانتیک شمالی " ناتو" گفت، غربی ها منتظر این جنگ بودند تا سرکوب روسیه را شروع کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل متحد، در جریان نشست شورای امنیت این سازمان درباره اوکراین گفت که در حال حاضر با توجه به اقدامات اتخاذ شده علیه روسیه در واکنش به عملیات نظامی ویژه این کشور در اوکراین یک جنگ جهانی در سطح اقتصادی در حال وقوع است.

نبنزیا روز پنجشنبه گفت، شدت و سرعت آغاز جنگ اقتصادی آمریکا و اروپا علیه روسیه، نشان می‌دهد غرب برای جنگی طولانی مدت علیه روسیه آماده شده است.

وی گفت: این یک جنگ در اوکراین نیست، برخلاف آنچه شما می‌گویید، این یک جنگ نیابتی غرب علیه فدراسیون روسیه است. گویی شما مشتاقانه منتظر این لحظه بودید تا سرکوب روسیه را آغاز کنید. نبنزیا ادامه داد: و اگر قرار باشد درباره جنگ جهانی صحبت کنیم، بدون شک، امروز در سطح اقتصادی به راه افتاده است.

سفیر روسیه در سازمان ملل خاطرنشان کرد: که مردم و کشورهایی وجود دارند که مدت‌ها رویای تبدیل اوکراین به پل ارتباطی با روسیه را در سر می‌پرورانند و از زمان استقلال اوکراین در ۳۰ سال پیش، هر کاری که ممکن است برای رسیدن به این هدف انجام داده‌اند.

نبنزیا تاکید کرد: که روسیه هرگز در مورد برنامه‌های غرب برای عضویت اوکراین در ناتو هیچ‌گونه توهم نداشته و ندارد، گرچه همه پیشنهادها و پیشنهادهای روسیه در مورد ساختار امنیتی اروپا در نظر گرفته نشده و کنار گذاشته‌اند.

کد خبر 573074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.