بیمارستان ۳۲ تختخوابی در بویین میاندشت احداث می‌شود

استاندار اصفهان از کلنگ زنی بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی در بویین میاندشت خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان‌های استان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان عصر امروز _پنجشنبه، پانزدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در شهرستان بویین میاندشت برخی پروژه‌ها سال‌های متوالی است که معوق مانده و امروز در جریان سفر به شهرستان برای تکمیل آن‌ها تصمیم گرفته شد.

وی از کلنگ زنی بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی در بویین میاندشت خبر داد و گفت: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان‌های استان آغاز شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه توانمندسازی بخش صنعتی داشکسن بویین میاندشت پیگیری شد، افزود: خلع ید زمین‌های بلااستفاده در شهرک صنعتی داشکسن تا شش‌ماه آینده انجام می‌شود.

مرتضوی از اجرای طرح توسعه ۱۲ هکتاری در آینده نزدیک در بویین میاندشت خبر داد و گفت: زمین‌های بلااستفاده پس از خلع ید در اختیار سرمایه‌گذران جدی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم فراتر از وظایف دستگاهی شیرین‌تر است، گفت: در حوزه گردشگری بویین میاندشت به صورت ویژه دفتر سرمایه گذاری استان اقدام می‌کند.

استاندار اصفهان با اشاره به عدم پشتیبانی بانکی در پرداخت تسهیلات بانکی، گفت: در زمینه استفاده از ادوات کشاورزی بانک کشاورزی موظف شد با همکاری جهاد کشاورزی بویین میاندشت نسبت به پرداخت تسهیلات خرید ادوات کشاورزی اقدام لازم را انجام دهد.

کد خبر 573035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.