سبزپوشی بازار رمز ارزها

در صورتی که بیت کوین بتواند طی ساعات آینده از این محدوده عبور کند انتظار رسیدن به محدوده ۴۵ هزار دلار را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها نوسان‌هایی را در ساعات گذشته پشت‌سر گذاشت که خلاصه آن را در زیر می‌خوانید:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

بیت‌کوین (BTC): ۳۹ هزار و ۴۷۰ دلار

تغییرات: رشد ۱.۴۲ درصدی

اتریوم (ETH): دو هزار و ۹۲۵ دلار

تغییرات: رشد ۲.۵۸ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۴۰۱ دلار و ۸۴ سنت

تغییرات: رشد ۰.۱۵ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۶۳۶ دلار

تغییرات: رشد ۲.۹۰ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۷۸۶ دلار

تغییرات: کاهش ۶.۹۲ درصدی

سولانا (SOL): ۹۲ دلار و ۳۸ سنت

تغییرات: رشد ۵.۱۲ درصدی

ترا (Tera): ۸۵ دلار و ۴۱ سنت

تغییرات: کاهش ۱.۷۶ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۶۶ دلار و ۱ سنت

تغییرات: کاهش ۷.۶۴ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۱۳۴ دلار

تغییرات: کاهش ۰.۱۳۴ درصدی

پولکادات (DOT): ۱۵ دلار و ۸۷ سنت

تغییرات: رشد ۳.۱۹ درصدی

وضعیت تکنیکالی بیت کوین

سبزپوشی بازار رمز ارزها

حمایت: ۳۷ هزار دلار

مقاومت: ۴۰ و ۴۵ هزار دلار

پیش بینی: درحالی که روز گذشته خبر افزایش نرخ بهره منتشر شد و پیش بینی می‌شد که بازار کریپتو افت مجددی را تجربه کند امروز بازار گارد صعودی به خود گرفت اما همچنان بیت کوین در پشت سطح ۴۰ هزار دلار قرار گرفته است و این سطح برای بیت کوین سطح بسیار مهمی است زیرا در چند هفته اخیر تلاش زیادی برای عبور از این سطح داشته است در صورتی که بتواند طی ساعات آینده از این محدوده عبور کند انتظار رسیدن به محدوده ۴۵ هزار دلار را خواهیم داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

  • دامیننس بیت کوین: ۴۲.۲۲ درصد
  • دامیننس اتریوم: ۱۹.۸۰ درصد
  • دامیننس تتر: ۴.۶۳ درصد
  • دامیننس بی ان بی: ۳.۷۸ درصد
  • دامیننس یو اس دی کوین: ۲.۹۱ درصد
  • دامیننس کاردانو: ۱.۶۵ درصد
  • دامیننس سولنا: ۱.۷۰ درصد
  • دامیننس ریپل: ۱.۷۲ درصد

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمز ارزها: هزار و ۷۷۷ میلیارد دلار

شاخص ترس و طمع بیت کوین: ۲۷ واحد. (محدوده ترس).

سبزپوشی بازار رمز ارزها

اخبار بازار رمزارزها

آرتور هیز از دادگاه خواسته است که حکم زندان او را لغو کند

آرتور هیز (Arthur Hayes)، مدیرعامل سابق صرافی بیت مکس، از دادگاه منهتن خواسته است که حکم زندان ۱۲ ماهه او را لغو کند. علاوه بر این، او می‌خواهد بتواند بدون هیچ محدودیتی در سراسر جهان سفر کند. در ماه فوریه (بهمن) هیز و بنجامین دلو (Benjamin Delo)، یکی دیگر از بنیان‌گذاران بیت مکس، به نقض قانون رازداری بانکی اقرار کردند. ساموئل رید (Samuel Reed)، سومین مدیر اجرایی این صرافی نیز در ماه مارس (اسفند) به همین مسئله اقرار کرد.

برند گوچی پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال را آغاز کرده است

گوچی (Gucci)، یکی از مشهورترین برندهای فعال در صنعت مد، اعلام کرده است که تعدادی از شعب آن در آمریکای شمالی پرداخت از طریق بیت کوین، دوج کوین، شیبا اینو و برخی ارزهای دیجیتال دیگر را آغاز کرده است. مشتریان این برند می‌توانند با کمک یک کد «QR» پرداخت‌های خود را انجام دهند. مارکو بیزاری (Marco Bizzarri)، مدیرعامل گوچی، گفته است که این شرکت همیشه آماده پذیرش فناوری‌های جدید است.

بروبانک امکان خریدوفروش ارزهای دیجیتال را به پلتفرم خود اضافه می‌کند

بروبانک (Brubank)، یکی از اولین بانک‌های خصوصی دیجیتالی در کشور آرژانتین که مجوز بانک مرکزی این کشور را هم دارد، در حال ورود به تجارت ارزهای دیجیتال است. بروبانک اعلام کرده است که اکنون به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا از طریق پلتفرم این بانک در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند و دارایی‌های دیجیتال را خریدوفروش نمایند. بروبانک دومین مؤسسه مالی است که خدمات مذکور را در کشور آرژانتین ارائه می‌کند.

ماینرهای ازبکستانی درصورت استفاده از پنل خورشیدی از مالیات بر درآمد معاف می‌شوند

براساس گزارش رویترز، ماینرهای ازبکستانی که از پنل‌های خورشیدی استفاده کنند از پرداخت مالیات بر درآمد معاف خواهند شد. این درحالی است که ماینرهایی که هنوز از شبکه برق ملی استفاده می‌کنند باید دو برابر حد معمول هزینه برق پرداخت کنند و همچنین در ساعات اوج مصرف بر این هزینه افزوده خواهد شد.

فدرال رزرو برای مقابله با تورم نرخ بهره را ۰.۵ درصد افزایش داد

کمیته فدرال بازار باز روز چهارشنبه جلسه دو روزه خود را به پایان رساند و همانطور که پیش‌بینی می‌شد در این جلسه تصمیم گرفته شد تا نرخ بهره ۵۰ نقطه پایه یا ۰.۵ درصد افزایش یابد. این افزایش شدیدترین تغییر از سال ۲۰۰۰ بوده است. دارایی‌های پرریسک همچون سهام و ارزهای دیجیتال پس از اعلام این خبر با رشد مواجه شدند.

مجوز فعالیت بایننس در فرانسه صادر شد

نهادهای نظارتی فرانسه مجوز فعالین بایننس به عنوان «ارائه دهنده خدمات اموال دیجیتال» را در این کشور صادر کرده‌اند. بدین ترتیب فرانسه نخستین کشور اروپایی شد که به این صرافی چراغ سبز نشان داده است. در همین حال، چانگ پنگ ژائو گفت بایننس برای حصول اطمینان از رعایت مقررات اقدامات متعددی را اتخاذ کرده و هم‌اینک «از ثمر بخش بودن آنها خرسند هستیم.

نوسان قیمت بیت کوین به پایین‌ترین حد خود از ۱۸ ماه اخیر رسیده است

براساس داده‌های منتشر شده توسط پورتال بای بیت کوین ورلدواید (Buy Bitcoin Worldwide)، نوسان تاریخی بهای بیت کوین به پایین‌ترین میزان خود از ۱۸ ماه اخیر رسیده است. آخرین بار در نوامبر سال ۲۰۲۰ نوسان قیمت بیت کوین تا این حد پایین بود و در آن زمان قیمت این ارز دیجیتال برای اولین بار از ۱۰,۰۰۰ دلار عبور کرد.

رشد شش درصدی توکن ترون پیش از راه‌اندازی استیبل کوین این شبکه

توکن TRX در ۲۴ ساعت اخیر حدود شش درصد افزایش یافته است. این رشد پیش از راه‌اندازی استیبل کوین الگوریتمی شبکه ترون بانام USDD رخ داده است. قرار است این استیبل کوین در تاریخ ۵ مه (۱۴ اردیبهشت) عرضه و وارد گردش شود. استیبل کوین شبکه ترون همچنین در شبکه اتریوم و اسمارت چین بایننس نیز در دسترس خواهد بود.

استفاده از دوج کوین برای خرید توکن غیرمثلی ۶۰۰,۰۰۰ دلاری

بیل لی، رئیس و بنیان‌گذار کیف پول دوج کوین مای دوج (MyDoge)، یک توکن غیرمثلی مربوط به تیم بسکتبال الینز (Aliens) را به قیمت ۶۰۰,۰۰۰ دلار از طریق دوج کوین خریداری کرده است. این بزرگ‌ترین تراکنش تجاری تاریخ این میم کوین به شمار می‌رود. با خرید این توکن حق مالکیت تیم الینز به لی منتقل شده است.

شرکت والکری صندوقی برای سرمایه‌گذاری مستقیم در اولنچ راه‌اندازی کرد

شرکت خدمات مالی واکری دیجیتال استس (Valkyrie Digital Assets) صندوق جدیدی را تأسیس کرده است که در اولنچ (AVAX) سرمایه‌گذاری می‌کند. سرمایه‌گذاران این صندوق باید حداقل ۲۵,۰۰۰ دلار در آن سرمایه‌گذاری کنند. این صندوق بازخرید سهم روزانه را ارائه می‌دهد. گفته می‌شود که صندوق جدید والکری به سرمایه‌گذاران سازمانی اختصاص دارد. شایان ذکر است که توکن شبکه اولنچ اکنون در رتبه ۱۳ بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد.

جریان خروجی صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیت کوین به اوج یازده‌ماهه خود رسیده است

بنا بر داده‌های جدید شرکت کوین شیرز (CoinShares)، جریان خروجی محصولات سرمایه‌گذاری بیت کوین در هفته گذشته بیش از ۱۳۳ میلیون دلار بوده و به اوج خود از ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد ۱۴۰۰) رسیده است. مجموع جریان خروجی ماهانه محصولات سرمایه‌گذاری تمام ارزهای دیجیتال، از جمله بیت کوین نیز به ۳۲۶ میلیون دلار رسیده است. گفتنی است که در این مدت، جریان خروجی محصولات سرمایه‌گذاری اتریوم هم ۲۵ میلیون دلار بوده است.

پیش‌بینی‌های بنیان‌گذار پروتکل اثبات سهام الگوراند برای ۱۰ سال آینده

سیلویو میکالی (Silvio Micali)، بنیان‌گذار پروتکل اثبات سهام الگوراند، پیش بینی کرده است که احتمالاً در ده سال آینده سرمایه‌گذاران سنتی وارد صنعت بلاک چین خواهند شد. او باور دارد بعد از این ده سال، سرمایه‌گذاران تنها به بلاک چین‌هایی جذب می‌شوند که بتوانند تراکنش‌های زیادی را با هزینه‌های کمی مدیریت کنند. به نظر او بیت کوین همچنان به بقای خود ادامه می‌دهد، اما سرمایه‌گذاران از آن فقط به‌عنوان ابزاری برای ذخیره ارزش استفاده خواهند کرد.

نقشه بازار

سبزپوشی بازار رمز ارزها

کد خبر 573031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.