احداث سد بلطاق برای تامین آب شرب مردم ضروری است

نماینده مردم شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت پروژه سد بلطاق گفت: در تابستان روستاهای بخش کرچمبو به صورت سیار آبرسانی می‌شود لذا احداث سد برای تأمین آب شرب مردم شهرستان امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین محمدصالحی امروز _پنجشنبه پانزدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱_ در حاشیه بازدید استاندار اصفهان از روستای بلطاق بویین میاندشت، اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۲۸ میلیارد تومان برای احداث سد بلطاق اعتبار تخصیص داده شده است.

وی افزود: کارشکنی‌های بسیاری برای توقف پروژه سد بلطاق شده است، اما به نمایندگی از مردم شهرستان اجازه توقف پروژه را نخواهم داد.

نماینده مردم شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در تابستان روستاهای بخش کرچمبو به صورت سیار آبرسانی می‌شود لذا احداث سد برای تأمین آب شرب مردم شهرستان امری ضروری است و ضرورت دارد مناقصه برای انتخاب پیمانکار سریع‌تر انجام شود.

محمدصالحی گفت: سال‌های گذشته برای احداث جاده دسترسی به سد بلطاق نزدیک به ۸۰۰ میلیون تومان هزینه صرف شده و اکنون آب منطقه‌ای به پیمانکار بدهکار است.

کد خبر 573006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.