کلاه‌برداری ۲۰۰میلیونی به بهانه دوستی

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان‌جنوبی گفت: یک کلاه‌بردار در شهرستان طبس از طریق دوستی در فضای مجازی، ۲۰۰میلیون تومان کلاه‌برداری کرد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ قدرت الوانی اظهار کرد: با مراجعه خانم جوانی به پلیس فتای شهرستان طبس و ارائه شکوائیه قضائی مبنی بر تهدید و اخاذی از طریق انتشار تصاویر شخصی او در فضای مجازی به وسیله فردی ناشناس، موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات اولیه خود بیان کرد که مدتی در شبکه‌های اجتماعی با فردی ناشناس آشنا شدم و پس از گذشت مدت زمانی از رابطه در فضای مجازی و همچنین با سوءاستفاده از اعتماد، فرد مقابل به بهانه انتشار تصاویر خصوصی‌ام در فضای مجازی دو میلیارد ریال کلاهبرداری کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی گفت: افسران سایبری پلیس فتای شهرستان طبس با انجام اقدامات فنی پلیسی، ردپای مجرم در فضای مجازی را شناسایی و ضمن هماهنگی با مراجع قضائی و همکاری پلیس آگاهی متهم را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

وی گفت: متهم در بازجویی‌های پلیسی منکر جرم ارتکابی شد، ولی در نهایت با روبه‌رو شدن شواهد موجود و ارائه مستندات از سوی مأموران، لب به اعتراف گشود که در این خصوص پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد خبر 572952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.