سفر استاندار اصفهان به شهرستان بوئین‌ومیاندشت

استاندار استان اصفهان و هیئت همراه، صبح امروز در بدو ورود به شهرستان بوئین‌ومیاندشت در گلستان شهدای این شهر حاضر شدند و ضمن عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، به مقام آنان ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «سیدرضا مرتضوی» استاندار استان اصفهان و هیئت همراه، صبح امروز -پنجشنبه پانزدهم اردیبهشت‌ماه- در ششمین سفر شهرستانی خود به شهرستان بوئین میاندشت، در ابتدا با حضور در گلزار شهدای بوئین و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و امام شهدا (ره) و گفت‌وگو با معتمدان منطقه، به حاضران بر ضرورت تعهد در قبال آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی و خدمت‌گزاری صادقانه به مردم تاکید کرد.

وی در ادامه سفر خود به شهرستان بوئین میاندشت با حضور در دانشگاه پیام‌نور شهرستان و بازدید از مجموعه دانشگاهی، همچنین بازدید از ورودی حادثه‌خیز بوئین میاندشت، ناحیه صنعتی داشکسن و مجموعه ورزشی انقلاب، مجتمع فرهنگی و ساختمان در دست تکمیل فرمانداری شهرستان مواردی را جهت تسریع در رفع دشواری‌ها و مشکلات تبیین شده توسط فرماندار و مسئولان شهرستان به هیئت همراه جهت پیگیری و تبیین در شورای اداری مشترک استان و شهرستان تصریح کرد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: کاستن از دغدغه‌های عمومی و تسهیل در سامان‌دهی مؤثر به مسائل و مشکلات مردم، بالاخص استفاده مؤثر از ظرفیت‌های جاری به منظور تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام زیرساختی و خدماتی، از اولویت‌های اصلی سفرهای شهرستانی است.

استاندار اصفهان: افوس شهری با ظرفیت‌های بی بدیل گردشگری است

سید رضا مرتضوی امروز در حاشیه بازدید از محلات شهرستان بوئین میاندشت گفت: امیدواریم هر آنچه خاصه شهروندان این شهرستان است با عنایت خداوند متعال محقق شود.

وی هدف از سفرهای شهرستانی را بازدید میدانی از وضعیت امور اجرایی در شهرستان‌ها با حضور مسئولان استانی دانست و افزود: مشکلات شهرستان پس از بازدید در جلسات تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصمیم گیری می‌شود.

استاندار اصفهان گفت: هر آنچه خدمت کنیم گوشه‌ای از ایثارگری مردم در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی نمی‌شود، برهمین اساس لازم است هر مسئول به تمام معنا و به اندازه بضاعتش به مردم خدمت کند.

مرتضوی پس از بازدید از شهر افوس و کارگاه دانش بنیان پدیده نوین فریدن، تصریح کرد: ارتقاء سطح دانش متناسب با نیازهای روز یک ضرورت راهبردی است که این شهرستان با توجه به بضاعت مطلوبش اعم از نیروی مجرب، کارآمد، متدین و متعهد و … می‌تواند سهمی به سزا در پیشرفت و توسعه پایدار منطقه ایفا نماید.

وی، در این دیدار بر ضرورت و اهمیت استفاده موثر از پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل شهرستان در خصوص جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری پایدار تاکید نمود.

انتظار دولت سیزدهم از مسئولان، مدیریت جهادی و حضور میدانی است

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان، در ادامه سفر شهرستانی خود به شهرستان بوئین و میاندشت ضمن برپایی میز خدمت همراه معاونین استاندار و مدیران ستادی در فرمانداری شهرستان، ساعاتی میزبان مردم خونگرم منطقه شد و ضمن پیگیری موضوعات جاری شهرستان به پاسخگویی چهره به چهره با مراجعین پرداخت.

استاندار اصفهان تاکید کرد: با تبیین ضرورت اهتمام مجدانه مسئولان به مناطق کم برخوردار بر اهمیت تسهیل در امور معیشتی، ممانعت از اطاله پاسخ به درخواست‌ها و شکایات مردمی، اقدام مجدانه در توسعه پایدار منطقه، ایجاد زمینه‌های مناسب و مستعد سرمایه گذاری پویا و اشتغال آفرینی پایا و … تصریح موکد نمود.

در دیدار رو در رو مرتضوی با اهالی شهرستان بوئین و میاندشت عمده موضوعات مورد درخواست در چهارچوب نحوه ماموریت دستگاه‌های خدمت رسان (آبفا، گاز، برق، مخابرات و …)، بیمه، جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، گردشگری، سرمایه گذاری، گسترش و نوسازی فضاهای آموزشی، بهداشت و درمان و … توسط متقاضیان طرح و از طریق مدیران حاضر پیگیری‌ها، رایزنی‌ها و تصمیم سازی های لازم، همسو با ضوابط حقوقی و قانونی محقق گردید.

کد خبر 572892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.