نتایج هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال+ جدول

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز با شش دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادامه رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر، امروز _چهاردهم اردیبهشت‌ماه_ با شش دیدار پیگیری شد.

هوادار یک - ذوب آهن صفر

تیم فوتبال هوادار و ذوب آهن از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه پاس قوامین مقابل یکدیگر قرار گرفتند و تیم هوادار با نتیجه یک بر صفر مقابل گاندوها به پیروزی رسید. تک گل این دیدار را فرزاد جعفری در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

نتایج هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال+ جدول

سپاهان یک - استقلال یک

تیم سپاهان از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم استقلال بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گئورگی گولسیانی در دقیقه ۱۴ برای سپاهان و محمد دانشگر در دقیقه ۶ برای استقلال گلزنی کردند.

پرسپولیس ۲ - پیکان صفر

تیم فوتبال پرسپولیس و پیکان از ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و تیم پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید. گل‌های این دیدار را حامد پاکدل در دقیقه ۱۶ و علی نعمتی در دقیقه ۴۹ وارد دروازه پیکان کردند.

فولاد خوزستان یک - گل‌گهر سیرجان یک

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف آرایی کردند این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. آیاندا پاتوسی در دقیقه ۶۹ برای فولاد و در دقیقه ۸۱ علیرضا آرتا برای گل گهر گل زنی کردند.

آلومینیوم صفر - نساجی صفر

تیم‌های آلومینیوم و نساجی از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شهر خودرو یک - صنعت نفت یک

تیم‌های شهر خودرو و صنعت نفت از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف هم رفتند و با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند. در دقیقه ۲۳، محمدابراهیم رضازاده برای شهر خودرو و در دقیقه ۸۵، رضا جبیره برای صنعت نفت گلزنی کردند.

جدول نتایج هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال:

نتایج هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال+ جدول

کد خبر 572847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.