اپل واچ SE 2022 با نمایشگر همیشه‌روشن عرضه خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اپل واچ SE 2022 با نمایشگر همیشه‌روشن و تراشه ارتقایافته عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که اپل واچ SE 2022 که اپل واچ SE 2 نیز نامیده می‌شود، در نیمه دوم سال جاری و احتمالاً در ماه سپتامبر عرضه شود، جزئیات زیادی درمورد این ساعت هوشمند فاش شده است که قیمت، طراحی و مشخصات مهم آن را مشخص کرده است. اپل واچ SE 2022 طراحی مدل ۲۰۲۰ را حفظ خواهد کرد و در اندازه‌های ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه خواهد شد.

به احتمال بسیار زیاد، اپل واچ SE 2022 با صفحه‌نمایش همیشه‌روشن عرضه می‌شود؛ بنابراین دیگر نیازی نیست برای بهره‌مند شدن از این قابلیت از اپلیکیشن خاصی استفاده کنید. مطالب ارائه شده به بهبود صدا، سنسور مانیتورینگ ECG و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع اشاره می‌کند. اپل واچ SE 2022 از تراشه S7 استفاده می‌کند که در اصل پردازنده S6 تغییر نام یافته است، این بدان معنا است که ساعت هوشمند بعدی اپل از تراشه بهتر و سریع‌تری از Watch SE 2020 بهره می‌برد.

بعضی از منابع تخمین زده‌اند که قیمت اپل واچ SE 2022 از ۲۹۹ دلار آغاز می‌شود که گران‌تر از ۲۷۹ دلار برای نسل اول اپل واچ SE است. به نظر می‌رسد که نسل جدید ساعت هوشمند اپل قصد دارد جایگزین مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌تری برای اپل واچ سری هشت آینده باشد.

کد خبر 572803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.