عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از نجات دو راس اسب از فاضلاب خرمشهر تا وقوع باران بی‌سابقه در نیشابور و بازسازی ورودی‌های بازار بیرجند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

نجات ۲ رأس اسب از فاضلاب خرمشهر

میلاد جعفری، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر گفت: ۲ رأس اسب که در فاضلاب سقوط کرده بودند توسط تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر نجات یافتند.

وقوع باران بی‌سابقه در نیشابور

ابوالفضل اسدی، معاون خدمات شهری شهرداری نیشابور از تلاش اکیپ‌های اجرایی شهرداری از نخستین دقایق بارش باران امروز برای جلوگیری و مهار آبگرفتگی‌های سطح شهر خبر داد.

تجلیل از عملکرد سه ساله رادیو شهر سمنان

سیدعلی مرتضی‌نژاد، شهردار سمنان با تقدیر از عملکرد سه ساله رادیو شهر گفت: با نقش‌های گسترده رادیو شهر می‌توان مدیریت مشکلات شهر را زمینه سازی کرد.

ثبت بیش از یک هزار پیام در سامانه ۱۳۷

سلیمان بهرامی، مدیر منطقه ۲ شهرداری قزوین گفت: براساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده در منطقه دو شهرداری قزوین در سال گذشته یک هزار و ۶۲۵ ارتباط مردم با سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده است.

بازسازی ورودی‌های بازار بیرجند

مهدی بهترین، شهردار بیرجند گفت: بازسازی ورودی‌های بازار بیرجند به شکل سنتی به شکلی که شأن و قدمت بازار بیرجند حفظ شود یکی از اولویت‌های شهرداری و میراث فرهنگی است.

نجات جان ۹۴ شهروند کاشانی

محمدعلی پیراسته، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: فروردین‌ماه سال جاری ۸۶ مورد آتش‌سوزی و ۱۶۹ مورد حادثه به وقوع پیوست که در این عملیات‌ها ۹۴ نفر از شهروندان توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کرده‌اند.

احداث دهکده ورزش‌های آبی در انتظار استعلامات راه‌و شهرسازی

ابراهیم فرهمندنیا، شهردار بندرلنگه گفت: ۸۴۰۰ متر زمین برای احداث دهکده ورزش‌های آبی ساحلی در این شهر آماده شده که برای واگذاری منتظر پاسخ استعلامات انجام شده از اداره کل راه و شهرسازی هستیم.

آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی بجنورد

صحراگرد، مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری بجنورد گفت: با فراخوان تعدادی از نیروهای در حال استراحت، امدادگران با تجهیزات امدادرسانی از قبیل موتورپمپ‌ها، این آمادگی را دارند که در صورت آب‌گرفتگی معابر بلافاصله در جهت امدادرسانی به شهروندان اعزام شوند.

کد خبر 572784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.