۱۴۰۱؛ سال تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: سال۱۴۰۱ پروژه‌های نیمه‌تمام ازجمله ادامه آزادسازی خیابان مطهری و بلوار آیت‌الله محمودی، بهره‌برداری از پارک خبرنگار و نبوت انجام می‌شود.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری گلپایگان بر مبنای رقم ۱۷۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که ۷۱ درصد آن در بخش عمرانی هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه از تیرماه سال ۱۳۹۸ تا سال ۱۴۰۰ بیشترین پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری به بهره‌برداری رسید، افزود: سال ۱۴۰۱ پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله ادامه آزادسازی خیابان مطهری و بلوار آیت‌الله محمودی و بهره‌برداری از پارک خبرنگار و نبوت انجام می‌شود.

شهردار گلپایگان با اشاره به تکمیل پروژه پارکینگ طبقاتی بازار تاریخی شهر گلپایگان با صرف اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان، خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات شهروندان گلپایگانی در راستای رفع معضل ترافیک مرکز شهر، احداث پارکینگ بود که با مشارکت بخش خصوصی نهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۹ همزمان با روز شوراها کلنگ‌زنی شد و در حال حاضر تکمیل شده است.

شکرزاده با بیان اینکه هزینه اجرای آسفالت دو برابر اعتبار پیش‌بینی شده در بودجه ۱۴۰۰ است، تصریح کرد: سال ۱۴۰۰ حدود ۱۱۸ هزارمترمربع آسفالت در بخش لکه‌گیری، زیرسازی، جدول‌گذاری و روکش معابر سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان اجرا شد.

کد خبر 572772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.