۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
حقوق جامعه کارگری ضایع می‌شود

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای استان چهارمحال و بختیاری، گفت: حقوق جامعه کارگری ضایع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بهارلویی امروز _چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه تجلیل از تولید کنندگان با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، اظهار کرد: مشکلات بسیاری در شهرستان بن وجود دارد که انتظار داریم به درخواست شوراهای اسلامی جامعه عمل پوشانده شود.

وی با بیان اینکه این مشکلات با مدیران قبل هم مطرح شد اما گره‌گشایی نشد، افزود: یک مشکل عمده جامعه کارگری این است که اگر در کار با مشکلی مواجه شود و طرح دعوا کند، قاضی مرجع قضائی، نمایندگان کارگر، کارفرما و اداره کار وجود دارد که نماینده اداره کار جانب‌گرایی کرده و حقوق جامعه کارگری ضایع می‌شود؛ بنابراین درخواست داریم این موارد برطرف شود تا بخشی از مشکلات جامعه کارگری حل شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شهرستان بن آمادگی هرگونه همکاری با اداره کار را دارد و تأسیس درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان بن از درخواست‌های مردمی است.

بهارلویی با بیان اینکه استان رتبه بالایی در بیکاری در سطح کشور دارد، اظهار کرد: شهرستان بن در میان سایر شهرستان‌ها رتبه بیکاری بالایی دارد و به دلیل خشکسالی مراتع از بین رفته و کشاورزی با مشکلات فراوان روبرو شده است؛ بنابراین نیاز است به ایجاد مشاغل دیگر به ویژه مشاغل خانگی، روستایی و عشایری توجه بیشتری شود.

کد خبر 572745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.