طرح‌های حمایت از جامعه ایثارگری با تغییر مدیران فراموش نشود

رئیس شورای اسلامی شهر قشم گفت: طرح‌های حمایت از جامعه ایثارگری جزیره قشم نباید با تغییر مدیران و مسئولان سطوح مختلف زمین‌گیر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب بازماندگان‌قشمی در شورای اداری شهرستان قشم که با حضور معاون ریاست جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، اظهار کرد: امتیاز واردات یک دستگاه خودرو توسط جامعه ایثارگری قشم با بهره‌مندی از معافیت‌ها، نمونه‌ای از طرح‌های حمایت از جامعه ایثارگری است.

وی افزود: زمین تخصیص داده شده برای مسکن برخی ایثارگران قشم، در مکانی به دور از تأسیسات زیرساختی نظیر آب و برق است و عمر آنان پیش از رسیدن زیرساخت‌ها به منطقه، به پایان می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم با بیان اینکه اشتغال فرزندان خانواده‌های شاهد و ایثارگر صرفاً با نگاه به شغل دولتی قابل حل نیست، خاطرنشان کرد: باید حمایت‌های ویژه‌ای برای بهره‌مندی جامعه شاهد و ایثارگر قشم در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی متناسب با منطقه نظیر پرورش آبزیان، در نظر گرفته شود.

بازماندگان‌قشمی گفت: تخصیص کارت تردد به منظور تسهیل رفت‌وآمد آنان در جزیره و سرزمین اصلی، از دیگر خدمات حداقلی است که انتظار می‌رود با نگاه ویژه نسبت به ارائه آنها اقدام شود.

کد خبر 572735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.