اجرای حکم «احمدرضا جلالی» تا پایان اردیبهشت‌

حکم اعدام احمدرضا جلالی به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی که به تایید دیوان عالی کشور رسیده است،‌ تا آخر اردیبهشت‌ماه اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، از طریق منابع آگاه شنیده شده که حکم اعدام احمدرضا جلالی در دستور اقدام قرار گرفته و این حکم حداکثر تا آخر اردیبهشت ماه جاری اجرا خواهد شد.

جلالی به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت و پس از محاکمه و طی مسیر طولانی قضائی به اعدام محکوم و حکم صادره مورد تأیید دیوان عالی کشور قرار گرفت. اطلاعاتی که این مزدور رژیم صهیونیستی از برنامه هسته‌ای کشور به سازمان جاسوسی- تروریستی موساد ارائه کرده بود، متأسفانه منجر به ترور و شهادت دو دانشمند هسته‌ای کشور شد.

موضوع بسیار قابل تأمل، آن بود که به دلیل اقامت موقت این جاسوس در کشور سوئد و جلب همکاری وی به موساد در همان کشور، دولت سوئد بنا به درخواست رژیم صهیونیستی، پس از بازداشت وی در ایران به او اقامت دائم و پس از محاکمه و صدور حکم اعدام وی، به او تابعیت سوئدی اعطا کرد تا نظام قضائی ایران را تحت فشار قرار دهد!!

برخی تحلیلگران سیاسی معتقدند که کل پروژه بازداشت حمید نوری در سوئد و تشکیل دادگاه نمایشی برای وی در آن کشور با هدف فشار بر دولت ایران جهت رهاسازی احمدرضا جلالی بوده است.

این تحلیلگران می‌گویند دولت ایران با اجرای حکم احمدرضا جلالی، ضمن اجرای یک حکم قضائی لازم‌الاجرا، امکان اقدامی دیگر مشابه بازداشت حمید نوری را از دولت سوئد سلب خواهد کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 572724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.