۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
آغاز آسفالت معابر شهری رودسر

شهردار رودسر از آغاز عملیات آسفالت معابر خاکی این شهر خبر داد.

مازیار صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در اواخر سال گذشته، آسفالت معابر شهری رودسر در شورای اسلامی شهر مصوب شد و اجرای آن توسط شهرداری، از ابتدای اردیبهشت‌ماه جاری آغاز شده است.

وی افزود: تاکنون بخش زیادی از معابر شهرک شهید انصاری، کوچه‌های ارتباطی بوستان چهار به هشت و ۱۰ به ۱۴، کوچه معلم پشت سازمان چای، بن‌بست شهید فردین اسدخواه، کوچه خاوری، کوچه باقری واقع در خیابان انقلاب روبروی پمپ بنزین آسفالت شده است.

شهردار رودسر با بیان اینکه درحال‌حاضر اولویت مدیریت شهری آسفالت معابر کوچه‌های خاکی رودسر است، خاطرنشان کرد: شهرداری رودسر بیش از ۹۰ سال قدمت دارد و در شأن آن نیست که با چنین سابقه و قدمت طولانی، در این شهر کوچه خاکی وجود داشته باشد.

صفایی تاکید کرد: اگر شهرداری رودسر ثبات مدیریتی داشته باشد، تا سال ۱۴۰۴ تمام کوچه خاکی‌های این شهر آسفالت می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال جاری برای آسفالت معابر شهری رودسر ۳۲ میلیارد ریال قیر رایگان از سوی سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور تأمین شده؛ اما با توجه به بالا بودن هزینه پروژه آسفالت، اجرای آن نیازمند اختصاص منابع بیشتری برای تأمین قیر رایگان است.

به گزارش ایمنا، شهرستان رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم‌آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان، در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 572717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.