پرسپولیس - پیکان/ شاید آغاز مسیر یک قهرمانی دراماتیک

پرسپولیس و پیکان امشب به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخ‌پوشان پایتخت از ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه امشب چهارشنبه _ ۱۴ اردیبهشت ماه _ در استادیوم آزادی میزبان پیکان خواهند بود. استارت دوباره پرسپولیسی‌ها در شرایطی رقم خواهد خورد که آن‌ها به دنبال نزدیک‌تر شدن به استقلال مجیدی هستند. آن سوی میدان شاگردان حسینی اگر چه شانسی برای عنوان قهرمانی ندارد ولی امیدوارند در هفته‌های باقی‌مانده با کسب حداکثر امتیازات، راه آسیایی شدن خود را هموار کنند.

شش هفته سرنوشت‌ساز در انتظار پرسپولیس

شاگردان یحیی گل محمدی که پیش از تعطیلی چند هفته‌ای لیگ، در جام حذفی با شکست تلخ و خانگی برابر آلومینیوم با این مسابقات وداع گفتند، حالا برای کسب دست کم یک جام در فصل جاری کار سختی را پیش رو دارند آن‌ها که سوپر جام را هم به فولاد پیش‌کش کردند، با فاصله ۶ امتیازی از استقلال فعلاً دوم هستند.

این در حالی است که با احتساب این دیدار، شش هفته دیگر برای پرسپولیس فرصت باقی است و از طرفی، رقبا سرسختی انتظار این تیم را می‌کشد. آن‌ها هفته آینده در اصفهان میهمان ذوب‌آهن خواهند بود و بعد از آن باید در زمین بی‌طرف، به مصاف محرم و شاگردانش بروند که هنوز برای تصاحب جایگاه پرسپولیس شانس دارند. گل محمدی و شاگردان بعد از دیدار با دو تیم اصفهانی، تراکتور تبریز را پیش رو خواهند داشت.

پرسپولیس - پیکان/ شاید آغاز مسیر یک قهرمانی دراماتیک

گل محمدی؛ روی لبه تیغ

یحیی گل‌محمدی اگر چه بارها از سوی درویش، مدیرعامل باشگاه حمایت شده اما با توجه به نتایجی که کسب کرده و نارضایتی هواداران، این روزها چایگاه چندان محکمی روی نیمکت پرسپولیس ندارد. حتی برخی منابع اخباری از مذاکره با گزینه‌های جانشینی یحیی برای هدایت پرسپولیس در فصل بعد منتشر کرده‌اند. شاید با این اوصاف تنها شانس گل محمدی برای ابقا در پرسپولیس برای لیگ بیست و دوم، خلق یک شگفتی و ثبت دبل هتریک با سرخ‌ها باشد؛ کاری که اگر چه بسیار سخت به نظر می‌رسد اما ناممکن هم نیست.

روزهای خوب پیکان با مجتبی

پیکان با مجتبی حسینی به طور قطع در فصل جاری نمره قبولی گرفته و باید به عملکرد این مربی و شاگردانش تحسین گفت. حسینی بعد از پایان همکاری ناموفقش با ذوب‌آهن، به تهران آمد و هدایت پیکانی را بر عهده گرفت که فصل قبل با تارتاری که با ذوب می‌رفت، نسبتاً خوب کار کرده بود. به همین خاطر انتخاب این گزینه از سوی حسینی شاید ریسک بزرگی روی رزومه کاری او بود اما در نهایت تا هفته بیست و پنجم سربلند بیرون آمده و حتی روی کاغذ شانس کسب سهمیه دارد.

البته با نگاه واقع‌گرایانه بسیار بعید به نظر می‌رسد پیکان آسیایی شود اما در حال شاگردان مجتبی حسینی امیدوار به بهبود جایگاه‌شان هستند. هفته‌های زیادی برای پیکان باقی نمانده و آن‌ها باید از همین مسابقه برای این مهم تلاش کنند.

کد خبر 572686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.