ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با استقلال تهران

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف استقلال می‌رود که امیدوار است اولین شکست فصل را به این تیم تحمیل کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان پس از بازگشت از رقابت‌های آسیایی، در آغاز مجدد لیگ برتر پذیرای صدرنشین بدون شکست لیگ یعنی استقلال است. محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان در حالی تیمش را به مصاف با استقلال می‌فرستد که به غیر از حسن شوشتری که مدت‌هاست مصدوم است، محمدرضا مهدی‌زاده را نیز به دلیل مشابه برای دیدار با استقلال در اختیار نخواهد داشت.

مظاهری در چارچوب می‌ماند؟

شاید مهم‌ترین تصمیم محرم نویدکیا برای ترکیب بازی با استقلال به دروازه این تیم بازگردد. مصاحبه عجیب مظاهری بعد از بازی با پاختاکور و کنایه به فرهاد مجیدی و همچنین دریافت پنج گل از الدحیل باعث شده است شایعاتی در مورد نیمکت نشین شدن مظاهری در بازی با استقلال به گوش برسد اما با این حال کمی بعید به نظر برسد نویدکیا این ریسک بزرگ را انجام دهد.

خط دفاع؛ همان همیشگی

با توجه به مصدومیت مهدی‌زاده و عملکرد ضعیف پورقاز در همان ۱۰ دقیقه‌ای که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد، چاره‌ای جز استفاده از گولسیانی و نژادمهدی به عنوان دو دفاع مرکزی برای نویدکیا نمی‌ماند. در دو سمت خط دفاع نیز نورافکن و اسماعیلی‌فر با وجود عملکرد نه چندان خوب در بازی‌های قبل به بازی گرفته خواهند شد زیرا جانشین خوبی ندارند!

جمع فانتزی‌بازها در خط هافبک

به نظر می‌رسد نویدکیا برای بازی با استقلال نیز از مسعود ریگی در پست هافبک دفاعی استفاده نکند و محمد کریمی را برای این پست به او ترجیح دهد. دو هافبک هجومی سپاهان نیز به احتمال فراوان سروش رفیعی و فرشاد احمدزاده خواهند بود تا جمع بازیکنان فانتزی باز در خط هافبک سپاهان جمع شود! جلال الدین علیمحمدی و یاسین سلمانی دیگر گزینه‌های خط هافبک سپاهان هستند که با توجه به نتیجه بازی در نیمه دوم ممکن است به ترکیب اضافه شوند.

بازگشت شهریار به نوک خط حمله

رقابت‌های آسیایی هرچند برای سپاهان تلخ تمام شد اما در این بازی‌ها خط حمله سپاهان به خصوص مغانلو و شهباززاده درخشیدند وبا به ثمر رساندن پنج گل نشان دادند در سال جدید در فرم خوبی به سر می‌برند. برای بازی با استقلال نیز به احتمال فراوان شهباززاده و حسینی دو بال کناری تیم خواهند بود و شهریار مغانلو پس از غیبت در بازی قبل، دوباره به نوک خط حمله باز خواهد گشت.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با استقلال به شرح زیر است:

رشید مظاهری، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

کد خبر 572677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.