محورا ال ۳۰۰ به‌زودی بهره‌برداری می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز با بیان اینکه محور ال ۳۰۰ با ۱۲۱ قطعه سگمنت پیش ساخته در حال تکمیل است و پیش‌بینی می‌شود به‌زودی به بهره‌برداری برسد، گفت: با افتتاح این محور شاهد کاهش ترافیک در میدان شهید بندر و خواهیم بود.

پرویز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تا تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف (چهار شیر) تنها دور محور ال ۳۰۰ و ال ۴۰۰ باقی مانده است، البته محور ال ۳۰۰ با ۱۲۱ قطعه سگمنت پیش ساخته در حال تکمیل است و پیش‌بینی می‌شود به‌زودی به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با تکمیل محور ال ۳۰۰ ترافیک در مسیرهای بلوار شهید سلیمانی و میدان شهید بندر به‌عنوان یکی از شاهراه‌های شهر اهواز، کاهش خواهد یافت.

معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز ادامه داد: روند پیشرفت عملیات اجرایی در تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف رو به پایان است، عملیات تکمیلی عرشه پل محور ال ۳۰۰ شامل جدول‌کاری، نصب قرنیز نمای عرشه، نصب بولت هندریل‌ها، نصب قطعات دیوار نمایی و خاک‌ریزی رمپ همزمان در حال انجام و تکمیل است تا به‌زودی این محور و طبق برنامه زمان‌بندی، بهره‌برداری شود.

وی تصریح کرد: محور ال ۳۰۰ از میدان چهار اسب (تپه) به سمت (میدان خلیج فارس) با مساحت ۳۰ هزار و ۱۵۰ متر مربع و طول ۳۵۰ متر با عرض ۹.۵ متر با ۱۲۱ قطعه سگمنت پیش ساخته احداث می‌شود و تا کنون ۸۷ قطعه از ۱۱۴ قطعات تولید شده سگمنت نصب شده است، این روند به صورت روزانه دارد

حسینی اظهار کرد: با افزایش نصب قطعات پیش ساخته در محور ال ۳۰۰ شاهد سرعت بیشتری خواهیم بود.

کد خبر 572563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.