عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از تحویل ۶۹۰ تن قیر رایگان به شهرداری بجنورد تا توسعه ۲۰ هکتاری فضای سبز شاهین‌شهر و حفظ سرانه‌های عمومی و خدماتی اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

توسعه فرهنگی، عمرانی بافت تاریخی شهر قزوین

مهدی صباغی، شهردار قزوین گفت: توسعه فرهنگی، مذهبی و عمرانی بافت تاریخی شهر با توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار در دستور کار قرار دارد.

ابلاغ راهنمای عمل شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در تحقق شعار سال

مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تهیه راهنمای عمل شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین" و ابلاغ آن به استانداری‌ها خبر داد.

تحویل ۶۹۰ تن قیر رایگان به شهرداری بجنورد

جواد حمیدی، شهردار بجنورد گفت: در تلاشیم فصل عمرانی پرکاری را در بجنورد آغاز کنیم، حجم قیر دریافتی طی رایزنی‌های انجام شده بالغ بر ۶۹۰ تن به رایگان در اختیار شهرداری بجنورد قرار گرفت.

توسعه ۲۰ هکتاری فضای سبز شاهین‌شهر

علی عرب، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر گفت: با توجه به تدابیر شهردار شاهین شهر، کمیته علمی سازمان با حضور اساتید برجسته استان تشکیل شد و با تجربه و نظر آنان توسعه و نگهداری پایدار فضای سبز در دستور کار جدی قرار گرفته است.

احیای بوستان زیتون شهر قدس

سعید شهلی، شهردار قدس از احیای بوستان زیتون با نصب ۱۳ آلاچیق، احداث پیست دوچرخه‌سواری و ارتقای تجهیزات رفاهی این بوستان در راستای تأمین رفاه، آرامش و امنیت شهروندان خبر داد و گفت: این آلاچیق‌ها بدون صرف هزینه و با استفاده از آلاچیق‌های موجود در انبار سازمان فضای سبز شهرداری انجام شده است.

اجرای ۱۲ طرح عمرانی در قشم

میرداد میر دادی، شهردار قشم از اجرای ۱۲ طرح فنی و عمرانی توسط این شهرداری در سال ۱۴۰۱ با اعتباری افزون بر ۱۲۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال خبر داد.

افزایش نرخ کرایه تاکسی در زنجان

داوود نوری، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان از افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس خبر داد.

ارائه خدمات رایگان اتوبوسرانی رفسنجان به نمازگزاران

محمدرضا سلمانی، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهرداری رفسنجان از خدمات‌دهی رایگان اتوبوسرانی به نمازگزاران عید فطر خبر داد و گفت: ۱۵ دستگاه اتوبوس از ساعت ۶ صبح از کلیه مسیرهای سطح شهر به نمازگزاران سرویس دهی می‌کنند.

حفظ سرانه‌های عمومی و خدماتی اسلامشهر

علی درزی، معاون معماری و شهرسازی شهرداری اسلامشهر اظهار کرد: اولویت کاری ما در پاسخ به درخواست‌های تغییر کاربری مالکان برخی املاک بزرگ، حفظ سرانه‌های عمومی و خدماتی شهر و افزایش درآمد و توسعه و رونق شهر با پیش‌بینی درآمد پایدار است.

کد خبر 572510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.