۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
تجلیل از کارگران شهرداری آستارا

کارگران شهرداری آستارا به مناسبت روز جهانی کارگر و به پاس خدمات شبانه‌روزی در نظافت و زیباسازی شهر تجلیل شدند.

قاسم نوپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بوسیدن دست یک کارگر از سوی پیامبر (ص) نشان‌دهنده قدر و مرتبه بالایی است که ایشان به عنوان مهم‌ترین شخصیت عالم امکان و به نمایندگی از سوی پروردگار، برای کار و تلاش و کسب روزی حلال قائل شده است.

وی افزود: در سال‌ها اخیر، مقام معظم رهبری همواره بر موضوع رونق تولید تاکید کرده‌اند زیرا تولید کشور را از بسیاری مشکلات اقتصادی و فرهنگی نجات می‌دهد، اما رونق تولید بدون حضور و تلاش کارگران امکان پذیر نیست‌.

سرپرست شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: در بودجه سال جاری شهرداری، پرداخت نقدی و اعطای بسته‌های معیشتی به کارگران در مناسبت‌های رسمی، ملی و مذهبی پیش بینی شده است

نوپور تصریح کرد: در مدت پنج ماهی که تصدی سرپرستی شهرداری آستارا را بر عهده دارم، اقدامات خوبی در جهت تشویق و حمایت‌های معیشتی از کارگران انجام داده‌ام که باعث رضایت‌مندی آنها شده است و امیدوارم که شهرداران آینده نیز این روند را ادامه دهند.

وی در خصوص نحوه پرداخت حقوق کارگران شهرداری آستارا، گفت: طی این مدت حقوق و مزایای کارگران هر ماه زودتر از موعد مقرر به آنها پرداخت شده است و اگر ثبات مدیریتی در شهرداری آستارا تداوم داشته باشد، برنامه‌های خوبی برای حمایت بیشتر از کارگران در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

به گزارش ایمنا، آئین تجلیل از کارگران شهرداری آستارا در سالن اجتماعات سپاه ناحیه این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد و در این آئین علاوه بر اینکه تعداد ۹ نفر از کارگران واحدهای مختلف شهرداری آستارا که با اهدا لوح تقدیر و هدیه نقدی مورد تجلیل قرار گرفتند، مدیریت شهری به مناسبت روز کارگر، به حساب تعداد ۱۷۸ از کارگران شهرداری مبلغی را به عنوان پاداش واریز کرد.

شهر بندر مرزی آستارا با ۵۵ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 572495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.