آمادگی شهرداری قم برای خدمات‌رسانی در مراسم عید فطر

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم، از آمادگی کامل مجموعه شهرداری برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عید فطر و خدمات‌رسانی به زائران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحسن میرهادی با اشاره به آمادگی شهرداری قم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عید فطر، اظهار کرد: عید سعید فطر، تجلی‌خداخواهی و جشن دوری از گناه و معصیت و اوج امیدواری به مغفرت و رحمت الهی است و شهرداری برای ایام عید فطر در آمادگی کامل خدمت‌رسانی قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به تأکیدات صورت‌گرفته مبنی بر ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی شهرداری در سطح مناطق هشت‌گانه با محوریت هسته مرکزی شهر، پیرامون حرم کریمه اهل‌بیت (س)، مصلای قدس و مسجد مقدس جمکران در جهت کنترل تنظیف محیط‌شهری و مناسب‌سازی از طریق نصب پرچم‌های رنگی و بنرهای متناسب با این ایام، نظافت، شست‌وشو و لایروبی انهار، آماده‌سازی محیط‌های پیرامون مساجد، حرم مطهر و مکان‌های برگزاری نماز عید برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر مراسم، آماده هستند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: علاوه بر فضا آرایی سطح شهر، کلیه آذین‌بندی‌ها و نورپردازی‌های شهر به حالت روشن و فعال بوده و در بیش از ۱۱۰ نقطه از شهر با استفاده از چراغ‌های ستاره و صدفی نوری، پیام تبریک عید سعید فطر به نمایش درآمده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو و حضور خیل عظیم زائران حرم کریمه اهل‌بیت (س) و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران، ضمن آماده‌باش کلیه نیروهای خدماتی، فضای سبز و ستادی؛ از آماده‌سازی کلیه بوستان‌های سطح شهر به خصوص بوستان‌های فدک، مهدی (عج)، هاشمی، غدیر، انتظار و امام رضا (ع) جهت استراحت گاه موقت مسافران و زائران پیش‌بینی شده است.

میرهادی اضافه کرد: علاوه بر این موارد، تمهیدات رفاهی مورد نیاز اعم از نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، مبلمان پارکی، غرفه‌های تأمین ارزاق و مایحتاج زائر در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و زائران و اسکان موقت آنان در این ایام پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران‌و سایر نقاط برگزاری نماز عید سعید فطر، نیروهای پاکبان در سطح مناطق مشغول به فعالیت هستند، نظافت و رفت‌وروب شهر به‌ویژه در معابر منتهی به حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) به نحو مطلوبی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 572460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.