مشارکت ۹۳ میلیارد تومانی اصفهانی‌ها در پویش اطعام مهدوی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از توزیع ۱۲۰ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم از زمان شروع پویش اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد و گفت: مشارکت ۹۳ میلیارد تومانی مردم در پویش اطعام مهدوی نشان‌دهنده اقبال عمومی نسبت به این نهاد حمایتی است.

«کریم زارع» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مردم استان با طبخ یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های اطعام مهدوی در کمک برای تأمین معاش نیازمندان همراهی کردند.

وی با اشاره به کمک‌های گسترده خیران به نیازمندان در این ماه پر فیض، افزود: با مشارکت مردم اصفهان برای تأمین مایحتاج روزمره خانوارهای نیازمند، ۱۲۰ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۶ میلیارد تومان تهیه و بین مددجویان استان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان مشارکت ۹۳ میلیارد تومانی مردم در پویش اطعام مهدوی را نشان از اقبال عمومی نسبت به این نهاد حمایتی دانست و گفت: مراکز نیکوکاری در هر منطقه علاوه بر جمع‌آوری مساعدت‌های مردم نیکوکار، با توجه به شناسایی نیازمندان همان محل، مشارکت مناسبی در این پویش داشتند.

وی با توجه به فرصتی که در ماه مبارک رمضان برای خدمت به نیازمندان فراهم شد، خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار برای مشارکت در دستگیری از نیازمندان می‌توانند با شماره‌گیری #۰۳۱*۸۸۷۷ براساس نیات خود در طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در هر زمان اقدام کنند.

کد خبر 572457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.