کنترل کیفیت هوا در فضاهای داخلی رستوران‌های کالیفرنیا

رستوران‌های "کارمل-بای-د-سی"، شهری واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا از خدمات ویژه‌ای برخوردار می‌شود که به کاهش احتمال انتشار ویروس‌های هوازی و آلاینده‌ها کمک زیادی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، صاحبان رستوران‌های "کارمل-بای-د-سی" (Carmel-by-the-Sea) در طرح هوای پاک کالیفرنیا ثبت‌نام کرده‌اند تا از خدمات آن برای فضاهای داخلی رستوران‌ها بهره‌مند شوند و بار دیگر مردم را در دنیای پساکرونا با یکدیگر پیوند دهند. در واقع، این طرح امکان کنترل کیفیت هوای فضاهای داخلی را فراهم می‌آورد که این امر به سهم خود در حذف ویروس‌های هوازی و انتقال آن‌ها از یک فرد به دیگری نقش مهمی ایفا می‌کند. این قابلیت به وسیله فناوری‌های کمپانی Wynd که در زمینه هوش مصنوعی، تقویت نظارت هوشمند بر کیفیت هوای داخلی سازه‌ها و پاکسازی فضا از آلاینده‌ها فعالیت می‌کند، امکان‌پذیر خواهد شد.

کنترل کیفیت هوا در فضاهای داخلی رستوران‌های کالیفرنیا

نقش فناوری دوقلوی دیجیتال در بهبود ایمنی فضاهای داخلی رستوران‌ها

مدیران شهرهای کالیفرنیایی در نظر دارند به‌منظور افزایش ایمنی فضاهای داخلی رستوران‌ها و به حداقل رساندن امکان انتشار ویروس‌ها در آن‌ها، از فناوری‌های دوقلوی دیجیتال بهره گیرند. در این راستا، مدل‌های دوقلوی دیجیتال برای هر رستوران به‌طور مستقل توسعه داده می‌شود و در آن‌ها، بهبود کیفیت هوا به‌صورت شخصی‌سازی‌شده بیش از هر ویژگی دیگری مورد توجه قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، کمپانی Wynd نیز محصول مخصوص کیفیت هوای خود را به نام هیلو (Halo) در فضاهای داخلی رستوران‌ها نصب خواهد کرد و از این طریق، در حذف آلاینده‌ها سهیم خواهد شد. هیلو از قابلیت‌های ویژه مدل‌های هوش مصنوعی پیشرفته برخوردار است و از این طریق می‌تواند به شناسایی آلاینده‌های هوا کمک کند، ضمن این‌که امکان کنترل دینامیکی تصفیه‌کننده‌های هوای Hepa-grade Wynd Max را فراهم می‌آورد و از این طریق، نقش مهمی در پاکسازی هوا از ویروس‌ها و گازهای مضر ایفا می‌کند.

کنترل کیفیت هوا در فضاهای داخلی رستوران‌های کالیفرنیا

بسیاری از صاحبان رستوران‌های کارمل-بای-د-سی به منظور برخورداری از امکانات جدید برای فضاهای داخلی مراکز کاری خود ثبت‌نام کرده‌اند و امیدوار هستند پس از پیاده‌سازی پروژه مورد نظر، مشتری‌های بیشتری را به سمت خود دعوت کنند و از این طریق، رکودهای اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کووید -۱۹ را بر تجارت خود به حداقل برسانند.

کد خبر 572453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.