برپایی بازار صنایع‌دستی اصفهان در بازارهای روز کوثر

مدیرعامل سازمان میادین میوه‌وتره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: در هفته فرهنگی اصفهان، طرحی با عنوان «طاقچه بازارهای روز کوثر» با هدف عرضه صنایع‌دستی و حمایت از این آثار هنری در بازارهای روز کوثر برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور اظهار کرد: در توافقی که با بنیاد تعاون زندانیان به عمل آمد، مقرر شد برای حمایت از زندانیان و رونق بخشیدن به تولید داخلی، در تمام بازارهای روز کوثر در هفته فرهنگی اصفهان، صنایع‌دستی و لوازم خانگی تولید شده از سوی این بنیاد، با قیمت مناسب عرضه شود.

وی افزود: این طرح از تاریخ سیزدهم تا نوزدهم اردیبهشت‌ماه با عنوان «طاقچه بازارهای روز کوثر» و به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان برگزار شده و آثار میناکاری، فیروزه‌کوبی و خاتم‌کاری را عرضه خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه این طرح به‌منظور تکریم صنایع دستی اصفهان و حمایت مالی از زندانیان برگزار می‌شود، ادامه داد: صنایع و هنرهای دستی، نمادی از فرهنگ و تمدن هر ملتی است که همواره جلوه‌گر خلاقیت‌ها و ایده‌های ذهنی سازندگان آن‌ها بوده است.

وی ادامه داد: رونق بخشیدن به تولید صنایع‌دستی و حرکت هنرمندان مختلف در این عرصه فرصت مناسبی را برای معرفی هرچه بهتر اصفهان فراهم خواهد کرد.

برپایی بازار صنایع دستی اصفهان در بازارهای روز کوثر

کد خبر 572452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.