۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
اجرای طرح دفع آب‌های سطحی گلدشت

شهردار خرم‌آباد از اجرای موفق دفع آب‌های سطحی سه‌راه گلدشت خبر داد و گفت: طرح دفع و انتقال آب‌های سطحی در سه‌راه گلدشت که از چهار ماه گذشته آغاز شده بود به پایان رسیده است؛ به‌طوری‌که در بارندگی اخیر شاهد رهاسازی آب‌های سطحی در خیابان‌ها نبودیم.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه انتقال آب‌های سطحی در اولویت شهرداری است، اظهار کرد: پس از بازدید میدانی از گلدشت شرقی، مشخص شد اجرای طرح دفع آب‌های سطحی در حوالی میدان آرش و کریم‌خان ضرورت دارد و در این دو نقطه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تکمیل این طرح تا میدان آرش و میدان مریم‌خان ادامه دارد، افزود: بیش از دوونیم میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده و حدود سه میلیارد تومان اعتبار جهت ادامه و تکمیل این طرح پیش‌بینی شده است.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: علی‌رغم مشکلات مالی شهرداری به منظور پاسخ به دغدغه‌های شهروندان، با تأمین اعتبار از منابع جاری، این پروژه که از مطالبات مهم شهروندان بود پس از سال‌ها اجرایی شد.

فتوحی گفت: طرح دفع و انتقال آب‌های سطحی در سه‌راه گلدشت که از چهار ماه گذشته آغاز شده بود به پایان رسیده است؛ به‌طوری‌که در بارندگی اخیر شاهد رهاسازی آب‌های سطحی در خیابان‌ها نبودیم.

کد خبر 572421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.