۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
حساب شهرداری پل‌دختر مسدود شد

شهردار پلدختر گفت: یکی از پیمانکاران مدعی سابق این شهرداری بابت حدود ٢٠میلیارد ریال طلب خود که از سال‌های ۹۷ و ۹۹ بر جای مانده، اقدام به انسداد حساب‌های شهرداری کرده است.

صدیقه میری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حساب‌های شهرداری پلدختر در حالی مسدود شد که شهرداری به مناسبت روز کارگر، برنامه تجلیل از کارگران و ضیافت افطاری آنان را در دستور کار داشت و این اقدام به دلیل انسداد حساب‌ها لغو شد.

وی افزود: شهرداری پلدختر مبلغ ١٠ میلیارد ریال تخصیص اعتبار دولتی سال ۱۴۰۰ را تنها هزینه پرداخت بدهی سنگین سال‌های گذشته کرده و حدود ١۵ میلیارد ریال بدهی در خصوص پروژه‌های دولتی دارد.

شهردار پلدختر خاطرنشان کرد: با توجه به دیون سنگین این شهرداری تمام تخصیص بودجه دولتی سال ۱۴۰۱ شهرداری پلدختر نیز باید صرف پرداخت دیون پروژه‌های دولتی شود.

میری تاکید کرد: اقدام به مسدود کردن حساب‌های بانکی شهرداری پلدختر از سوی طلب‌کاران سال‌های قبل به طور قطع موجب به تعویق افتادن حقوق اردیبهشت‌ماه جاری کارکنان و کارگران و در نهایت اعتراض آنها می‌شود.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود با توجه به مشکلات باقی مانده از سیل و لزوم ارائه خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده، استاندار انقلابی و جهادی، رئیس کل دادگستری و مدیرکل اداره اطلاعات لرستان در رفع مشکلات به ویژه مشکل بدهی‌های این شهرداری که به جا مانده از ادوار گذشته است و گریبان‌گیر مدیریت شهری شده، همکاری لازم را داشته باشند و نسبت به آزادسازی حساب‌های مسدود شده اقدام کنند.

کد خبر 572378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.