شارژر از جعبه گوشی اکسپریا وان مارک ۴ حذف خواهد شد

به نظر می‌رسد که شرکت سونی قصد دارد شارژر را از جعبه گوشی اکسپریا وان مارک۴ حذف کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار ۲۰۲۲ سونی که اکسپریا وان مارک چهار نام دارد، در مقایسه با نسل قبلی خود در بخش دوربین سلفی ارتقا پیدا خواهد کرد. گوشی اکسپریا وان مارک سه دارای دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی است؛ درحالی‌که ممکن است اکسپریا وان مارک چهار به دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی تقویت‌شده مجهز شود.

افزایش تعداد مگاپیکسل یک دوربین لزوماً به معنای بهبود کیفیت آن نیست، اما با توجه به شایعات زیاد مبنی بر اینکه دوربین گوشی پرچم‌دار ۲۰۲۲ سونی نسبت به نسل قبل بهبود یافته است، این بهبود ممکن است شامل دوربین سلفی نیز بشود.

به نظر می‌رسد شرکت سونی قصد دارد شارژر را از جعبه گوشی اکسپریا وان مارک چهار حذف کند، البته تولیدکنندگان اعلام کرده‌اند که حذف شارژر به این معنا است که افراد با خرید این محصول به محیط زیست کمک می‌کنند، اما بسیاری از افراد معتقدند که این اقدام فقط به معنای کسب درآمد بیشتر برای تولیدکنندگان گوشی هوشمند است.

با توجه به گزارش‌های ارائه شده، اپل با حذف شارژر از جعبه‌های آیفون و ایرپاد، بیش از ۵.۵ میلیارد دلار صرفه‌جویی کرده است؛ بنابراین تعجب‌آور نیست که شرکت سونی نیز همین مسیر را دنبال کند. شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که قیمت گوشی اکسپریا وان مارک چهار بسیار بالا است، بنابراین پرداخت هزینه برای شارژر ممکن است برای برخی افراد سنگین باشد.

کد خبر 572345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.