برگزاری هفته فرهنگی اصفهان/ توسعه عمرانی شهر لاهیجان

برگزاری هفته رویداد فرهنگی اصفهان، طرح تحقیق و تحفص از دو مجموعه، اجرایی شدن پروژه بهشت آباد، قانون شفافیت در انتصابات مدیران شهری، لزوم تعیین تکلیف روشنایی شهر، میزبانی از زائران قم با خدمات شهری، توسعه شهر لاهیجان، اعتراض شهروندان چابهاری به افزایش کرایه تاکسی را در این بسته خبری پارلمان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برگزاری هفته رویداد فرهنگی اصفهان، تصویب طرح تحقیق و تفحص از مجموعه شهید کشوری و چشمه توتی، اجرایی شدن پروژه بهشت آباد، طالب زاده؛ الگویی شاخص بین هنرمندان انقلابی، توجه به قانون شفافیت در انتصابات مدیران شهری، لزوم تعیین تکلیف روشنایی شهر، میزبانی از زائران با افزایش کیفیت و کمیت خدمات شهری، توسعه شهر لاهیجان با اجرای پروژه‌های عمرانی، وصول طرح الزام شهرداری به حمایت از دانش بنیان‌ها، توجه به چالش‌های کارگران در مدیریت شهری بندرعباس و اعتراض شهروندان چابهاری به افزایش کرایه تاکسی را در این بسته خبری پارلمان مرور می‌کنیم

برگزاری هفته رویداد فرهنگی اصفهان از ۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به همزمانی هفته اصفهان با لیالی قدر، برگزاری رویدادهای این هفته از سیزدهم تا نوزدهم اردیبهشت برگزار می‌شود.

تصویب طرح تحقیق و تفحص از مجموعه شهید کشوری و چشمه توتی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان طرح تحقیق و تفحص از مجموعه کشوری و چشمه توتی با اکثریت آرا به تصویب رسید.

پروژه بهشت آباد اجرایی شود

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قرار بود تونل بهشت‌آباد ۲۰ سال پیش آماده شود، اما این موضوع رخ نداد؛ از رئیس‌جمهور می‌خواهیم در سفر به اصفهان دستور اجرایی شدن تونل بهشت آباد را ارائه دهد.

طالب زاده؛ الگویی شاخص بین هنرمندان انقلابی بود

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: مرحوم طالب زاده الگویی شاخص بین هنرمندان انقلابی بود و از سردمداران عرصه رسانه و فرهنگ انقلابی است که همواره در مسیر حرکت خود مصمم و ثابت قدم بود.

توجه به قانون شفافیت در انتصابات مدیران شهری

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به تصویب قانون شفافیت، در انتصابات و تعیین مدیران، این قانون باید مورد توجه قرار گیرد تا دچار تناقض‌گویی در این زمینه نشویم.

تکلیف روشنایی شهر هر چه سریع‌تر مشخص شود

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با ابراز گلایه از سازمان آب و برق اهواز، گفت: روشنایی شهر در شب هر چه سریع‌تر به شهر بازگردد.

میزبانی از زائران با افزایش کیفیت و کمیت خدمات شهری

رئیس‌کمیسیون خدمات شهری و امور زائران شورای اسلامی شهر قم، گفت: برای میزبانی از زائرانی که وارد شهر می‌شود با همکاری بخش‌های مختلف استان و مجموعه مدیریت شهری، به‌دنبال افزایش کیفیت و کمیت خدمات شهری بودیم. توجه به اسکان و در اختیار بودنِ امکانات کافی در نقاط مختلف برای شهروندان، مدنظر است.

طرح الزام شهرداری به حمایت از دانش بنیان‌ها اعلام وصول شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز طرح الزام شهرداری اصفهان به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با امضای هفت نفر از اعضا اعلام وصول شد.

توجه به چالش‌های کارگران در مدیریت شهری بندرعباس

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: پرداختن به مسائل فرهنگی و ورزشی در بین کارگران و توجه به مسائل افزایش روحیه و انگیزه در بین آنان باید سرلوحه بخش‌های ذی‌ربط خدمات کارگری در شهرداری بندرعباس باشد.

اعتراض شهروندان چابهاری به افزایش کرایه تاکسی

رئیس شورای اسلامی شهر چابهار گفت: افزایش بی‌حد کرایه تاکسی درون‌شهری در شهر چابهار اعتراض شهروندان را به همراه داشته است.

توسعه شهر لاهیجان با اجرای پروژه‌های عمرانی

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: در منطقه بکر و زیبای حاجی‌آباد، چندین هکتار زمین وجود دارد که طی ۲۰ سال گذشته در آن ساخت‌وسازی نشده است و با اجرای پروژه عمرانی شهرداری، این منطقه نیز در آینده رشد و توسعه می‌یابد.

کد خبر 572306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.