گره احداث خیابان مهران منطقه دو در گرو آزادسازی است

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: احداث خیابان مهران واقع در نبش خیابان امام خمینی (ره) در گرو آزادسازی دو مجتمع دانش بنیان پژوهشکده مواد و انرژی و جهاد نصراست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد امروز _یکشنبه، یازدهم اردیبهشت‌ماه_ در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و نیز برخی از معاونان شهردار اصفهان از مجتمع پژوهشکده مواد و انرژی خیابان، اظهار کرد: طرح احداث خیابان مهران یکی از طرح‌های مهم منطقه دو اصفهان است که نیاز به آزاد سازی دارد اما بخشی از دو مجتمع پژوهشکده مواد و انرژی و نیز جهاد نصر معارض با این احداث است.

وی با اشاره به اینکه برای آزاد سازی بخشی از این پژوهشکده در خیابان مهران توافقاتی پیش از این صورت گرفته است، افزود: متأسفانه به دلیل پرداخت و معوض به چالش برخورد کردیم لذا امروز بازدیدی میدانی صورت گرفت تا نحوه تعامل و آزادسازی این دو مجموعه با شهرداری در قالب تفاهم نامه صورت گیرد و گره این خیابان باز می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: طرح احداث خیابان مهران واقع در محله رسالت و نیز تفاهم نامه شهرک علمی و تحقیقاتی و نیز همکاری با شرکت‌های دانش بنیان منطقه برای تحقق شعار سال و استفاده از شرکت‌های دانش بنیان و شهرداری اصفهان از دیگر مواردی بود که امروز با حضور اعضای شورای شهر مطرح شد.

وی درباره مشخصات فنی این خیابان گفت: برای احداث خیابان مهران این دو مجموعه فوق باید عقب نشینی کنند تا ۳۰۰ متر از ابتدای خیابان مهران آزاد شود.

صیرفی نژاد اضافه کرد: مقطع خیابان مهران حدود ۳۰ متر است که یک رفیوژ فضای سبز در وسط به طول چهار متر تعریف شده که با دو بانده سواره رو ۷.۵ متری و دو رفیوژ فضای سبز کناری به عرض ۲.۵ متر و دو پیاده رو در طرفین جمعاً عرض ۳۰ متری خیابان را تشکیل می‌دهد.

وی ادامه داد: پلان هندسی خیابان در کمسیون مختلف شهرداری تعریف و در آبان ۱۴۰۰ مقطع این خیابان ۳۰ متری تصویب شد و در حال حاضر اگر آزادسازی انجام شود، خیابان مهران تحویل شهروندان می‌شود.

کد خبر 572300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.