بهره‌برداری از پروژه مرمت و بهسازی ورودی گلزار شهدا

شهردار کاشان از بهره‌برداری پروژه مرمت و بهسازی ورودی گلزار مطهر شهدای سازمان آرامستان‌ها در آستانه عید سعید فطر و در قالب نهمین پروژه از «صدبرگ خدمت» خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طراحی پروژه توسط کارشناسان و طراحان متخصص این حوزه انجام شده که ترکیبی از فضای‌سبز، آب‌نما و چمن مصنوعی با طراحی مدرن و متناسب با فضای سازمان و گلزار مطهر شهدا است.

حسن بخشنده‌امنیه در این خصوص اظهار کرد: پروژه مرمت و بهسازی ورودی گلزار مطهر شهدای سازمان آرامستان‌ها که در مساحت بیش از دو هزار مترمربع اجرا شده است، به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است، افزود: اعتبار صرف شده برای انجام عملیات عمرانی این پروژه بیش از ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و به منظور اجرای تأسیسات آب و برق، چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.

شهردار کاشان به دیگر اقدامات آماده‌سازی سازمان آرامستان‌ها در آستانه عید سعید فطر نظیر توسعه و ساماندهی پارکینگ‌های عمومی، بهسازی معابر و ارتقای تأسیسات روشنایی اشاره و خاطرنشان کرد: در این دوره مدیریت شهری، بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال اقدامات عمرانی در سطح شهر انجام شده است.

کد خبر 572285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.